Nazdravani de oct-nov-dec-2003(76)
Raspunsuri - Pagina 16
adameasca spune:
Ana, stiam despre chisturi inca de la prima ecografie de sarcina. Daca nu ma duceam la medicul meu si ma lasam pe mana astuia de la Buzau n-o mai aveam pe Ilinca, ptr ca mi s-a recomandat in prima instanta intrerupere de sarcina. Si dc intram in operatie ptr chisturi si-mi scotea de atunci trompa si ovarul, ramaneam fara fata, nu? Ii sunt recunoscatoare medicului ca m-a lasat sa duc sarcina cat s-a putut, acum chiar nu mai plang ca nu pot sa fac copii . Una peste alta am avut bafta, ca dc nu faceam tensiunea de sarcina nu nasteam prin cezariana, nu se vedea ce-i inauntru, etc. Mare bafta ca medicul meu este si chirurg si m-a operat si curatat cum trebuie, etc, etc.
Ileana
poze,poze si iar poze...
Luca (2 octombrie 2003) si Ilinca
carmen77 spune:
Welcome back, Ileana! Refacere rapida si in continuare, imi pare rau ca pentru tine a fost traumatizanta experienta cu cezariana, acu imi aduc aminte ca iti scrisesem cu doar cateva zile inainte ca nu e dracul asa negru ... oops . Cand ai timp si chef, poate pui cateva poze cu printesica ...
Valeria, noi platim 350 cad pe luna pe gradinita, dar e una un pic mai scumpa, in general in QC cam toate gradinitele costa 7 cad pe zi ... dar tine minte ca am zis QC, in oricare alta provincie din Canada gradinita e cam 700 cad pe luna, aici sunt puternic subventionate de provincia QC, care cica vrea sa creasca natalitatea ... avem cativa prieteni in Ontario care dau intre 700 si 800 cad pe luna la gradi ... deci .... in QC e rezonabil, in restul canadei .... un pic mai scump ...eu zic ca deja la 2-3 copii mai bine iti iei au pair la copii decat sa platesti gradinite, asta daca insisti sa mergi la munca ...
V-am ca incepe o noua zi de munca ...
POZE NOI
Carmen si Matei Gabriel - [b]27.10.2003
paula2003 spune:
Nu se compara Canada cu Ro. Nici salariile...nimic.
Paula & Alexa(13.12.1003) & Paul(03.01.2006)
twety spune:
Buna