Bebei de Martie- Aprilie 2006 (8)

Raspunsuri - Pagina 13

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mihaser spune:

Mp am vazut pozele voastre...ce dolofan e ardeiasu`! e foarte simpatic! si mie mi se pare Vladut mai slabut decat Matei...faina ideea cu costumasul...mi-a aratat sotul pe net un site al unei familii ce se fotografiase in aceasi zi in fiecare an si se vedea diferenta...cum crescusera copii de la an la an...asa ai facut si tu cu costumasu`

Pupici!

Mihaela&Cristian 25.03.2006

http://pg.photos.yahoo.com/ph/mihaser/my_photos

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns simona_toma spune:

Mihaser, ai dreptate, bebeii nostri seamana, sunt 2 dovlecei.Cate kg are Cristian?
Serj, Catrinel, sar'mana pt aprecieri.mie nu prea imi plac pozele alea, nu sunt relevante, sa zic asa.Da' ii face mami altele din care sa reiasa clar frumusetea printului Eduard
Fetili, avem voie sa punem in camera copilului pastile de tantari?Ca mi l-au papat azi noapte!
Serj sa nu mai lipsesti asa mult!!

Simona si bebe strumf Eduard Gabriel(10.04.2006)
http://community.webshots.com/album/551358373UWvLuR

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MP spune:

Fetelor,fiindca sunt prima care a ajuns acasa,va anunt ca ne-am intalnit astazi in parc eu,Noe si Mara+bebeii+sotii+Vladut.A fost foarte frumos si mai vreau!!
Stati pe aproape ca punem poze.Numa sa hranesc ardeiasu'.

Revin.

Va imbratiseaza cu drag
Monica si cei doi pitici: Vlad(27.01.2002) si Matei(14.03.2006)

Pozele noastre

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Qamar spune:

io-te c-am ajuns si noi!
tot pe graba scriu ca avem alte 'urgente' bebelinice aici: a fost super fain, Monica noastra si ai ei sunt niste super draguti , la fel si Mara & Co

bebelini grasulini si dulcinei, mamici sexy (mai putin burta mea ) si tatici grijulii

odiseea in poze, dupa cum zicea si Monica, dupa ce satisfacem foamea (de bebei si de parinti)

P.S. Vladutz rules!!!!

Noe si Anne Bianca(14.03.2006)