Mamici de sept-oct 2006 (19)

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns tanima_i2002 spune:

E, eu cred ca a fost buna si cearta asta la ceva. uite cum au iesit fetele ca ciupercile dupa ploaie. Voi ziceti ce vreti, ca pe mine nu ma mai afecteaza nimic: dupa atata suparare cu 2 sarcini pierdute, cu certuri cu sotul, cumnata si mai ales cu o soacra de cosmar ce poate sa fie mai rau. Ziceti fetelor ce vreti. Descarcati-va. Ca doar de aia suntem aici sa ne ascultam si bune si rele. Aptopos de telenovele: eu nu pot sa ma uit la ele desi as vrea. Da, eu sunt una din alea de ma cam plictisesc acasa ca sunt in concediu medical. Si poate ca acum ca durerile de burta si contractiile nu mai sunt asa puternice as putea sa ma duc la servici dar nu am nici un chef pentru ca sunt bugetara si salariul oricum e de cacao si nu am nici un motiv sa ma duc iar in stresul ala. Asa ca stau acasa ca aici sigur e mai bine pentru bebe. Si stiu sigur ca daca nu stateam in concediu sarcina aceasta nu reuseam sa o duc pana la 11 saptamani. Fiecare are motivele ei sa stea sau nu acasa. Iar cu cititul, abia mai fac si eu o pauza ca tare mi s-a luat de atata citit (asa e cand lucrezi in invatamant: tot timpul trebuie sa te instruiesti). Da, poate o carte de gramatica. Vai dar sarcastice sunteti! Lasa ca va trece voua. Si daca nu va trece iarasi bine. Acum dati cu pietre in mine.