Dr. Tutunaru (12)

Raspunsuri - Pagina 12

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns magghyc spune:

Sunt 2 chestii (din punctul meu de vedere) ...
Triplul test e un test destul de 'nou" - comparat cu posibilitatea medicului roman obisnuit de a mai avea acces la informatii dupa ce termina cu studiile, deci sunt medici care nu-l recomanda pt ca nici nu prea stiu bine ce e - si nu o zik cu rautate, primul meu medic asa era...lui orice ce depasea "controlul digital"(adica cu degetele) i se parea un "moft", pt ca asa lucra de 20 de ani si nu mai era in stare sa se schimbe.

PLus ca rezultatele la triplu test sunt "statistice" deci multa lume considera ca il faci degeaba...acuma, si ecografiile , oricat de perfomante, au marja lor de eroare, si totusi putina lume e atat de inconstienta incat sa nu-si faca macar o ecografie in sarcina. Pt mine, diferenta intre eco si triplu test e doar popularizarea (adica e la moda eco 4D, inca nu e la moda Triplu Test, dar...atentie, incepe sa fie...

Mie imi place de T ca se bazeaza pe analize, mi se pare o atitudine normala. Daca nu as fi schimbat doctorul, la primul as fi facut 2 eco toata sarcina si 3 fire analize la inceput (sa nu va imaginati ca listeria, sau CMV sau alte suparaciuni, nu, din astea de rutina). Puteam sa fiu norocoasa si sa nu am nimik (am o prietena care asa a fost) si sa mi se para super ca nu am dat banii pe analize si alte chestii..sau puteam sa fiu ghinionista si sa ma trezesc la final cu cine stie ce problema si sa injur doctorul, sistemul si analizele nefacute care poate m-ar fi salvat.
Cum am inceput sarcina ca fiind ghinionista, am cautat un doctor ca T,care i-a dat lui bb o sansa...
Magg cu Nichita 35 de s+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Monique_new spune:

Buna seara burticilor.Nu pre am intrat pe forum pina acum dar mi-am facut "curaj". Sunt o pacienta a dr Tutunaru ca si voi si sint in 22 sapt.