Bebelusi de septembrie-octombrie (85)
Raspunsuri - Pagina 13
Anya20 spune:
Am vazut pozele. Frumoase, dar nu se compara cu realitatea (pe care eu am avut onoarea sa o vad ieri
). I-am reperat si pe Mario si Matei, impreuna cu mamicile.
roxi23 - eu o scot pe Anya cu capul descoperit cam de o saptamana. Ieri in parc a stat in body, sarafan si dres. Nu vreau s-o invat prea sensibila. In plus, daca mie mi-e cald, ii este si ei.
Referitor la incuscreala, m-as invoi, ca ai un baiat frumos ca un printisor, doar ca Anya este "data" lui Stefanel (din promotia nov.-dec. 2005), pe care se pare ca il iubeste in taina (si el pe ea
). Oricum, apreciez gestul.
Vero - daca n-are decat muci, nu-i nici o problema. Daca era ceva grav, se arata pana acum. Poti sa-l scoti afara si sa-i faci baita deseara. Panadol nu cred ca tre sa-i mai dai.
aluna - tre' sa-l aduci pe bb la un consult de ortopedie pediatrica (la Sp. Marie Curie - fost Budimex sunt medici f buni; nu-i face radiografie inainte. Mai bine te duci la dr. Mircea Stamate si-i face ecografie de sold; nu stiu unde mai lucreaza dumnealui inafara de Budimex - cred ca la Medlife, dar stiu fetele si cred ca-ti vor raspunde - sau da-i o cautare pe google).Dr. Stamate nu este chirurg, dar macar daca-i face eco isi da seama daca e ceva.
Alina
Anya mea(19 oct. 2005)
flavia2904 spune:
Am vazut si eu pozele
.Super bebei, super mamici si tatici.Ce bine ca va puteti intilnii . Puteti sa-mi dati si mie parola de la adresa comuna,am aflat citind pe aici ca poze mai sint in adresa comuna,dar nu stiu sa intru in ea. La pireul de legume puneti ulei de masline? Daca da ,cit? Ajuta oare la constipatie uleiul de masline?.Dar prazul? Cam cit praz sa pun la mixat ca sa-si faca efectul?
Azi stam in casa,afara ploua,asa ca pot sa mai citesc ce-ati scris.
Mamica fericita de fetita 13.11.2005 si baiat 30.07.2000
mimsi spune:
Biumil, mai gasesti covoare la et 1 in Victoria (100% lana, de Cisnadie)
Mimsi si
Alexia(10.09.2005)
b_irina_c spune: