burtici din Pitesti

Raspunsuri - Pagina 24

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns alexuta2005 spune:

Utionela felicitari pt. bebe!
Nu ai mai ajuns la Bucuresti.Daca ai stii ca asta a fost stresul meu cel mai mare pe tot parcursul sarcinii.Bine ca s-a terminat cu bine totul.Cum te simti acum?
Ank999 cu placere pot sa povestesc dar nu stiu despre ce.Sunt atat de multe de povestit.Alexia are acum un an si o luna .Stai linistita ca o sa te descurci sigur.
Carla si Alexia are medic de fam. la Policlinica Sardan pe dr. Visinescu.

Casiana si Alexia

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carla2005 spune:

Ank999 policlinica de pe smardan este chiar vis-a vis de piata...am inteles ca inainte acolo a fost o cresa sau gradinita ceva de genul asta, deci cum cobori pe Smardan spre gara este ultima cladire pe partea stanga...sunt medici pediatrii foarte buni acolo.
Intr-adevar si d-na Visinescu este tot acolo si am inteles ca este foarte buna si dansa, eu m-am dus la Popescu Carmen fiindca mi-a pus nasa mea o vorba buna acolo.
Singurul inconvenient este ca eu stau tocmai la Rolast si e cam departe de mine, insa ne descurcam noi cumva.
utionelamie imi e o frica de mor ca nu voi ajunge sa nasc la Bucuresti si cine stie pe mana carui medic ajung pe aici...sper totusi ca daca dau banu sa ma bage in seama ...eu as vrea totusi sa nasc normal si am vazut ca la judetean te cam baga la cezariana una doua!
ank999 nu cumva ai nascut si nu ne-ai anuntat ...ca am vazut ca nu ai mai aparut nici la mamici de nov-dec! Vezi daca e ceva sa ne anunti si sa imi povestesti cum a fost cu drumul la Bucuresti...drum de care eu sunt terorizata!
Va pup pe toate!

carla2005 37+ cu Alexandra Maria

Cand viata te stoarce ca pe o lamaie, invata sa faci limonada!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns utionela spune: