Bebelusi de noiembrie-decembrie 2005(30)

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Morgano spune:

Salutare fetelor!

Melku bine ai venit printre noi. Se vede ca ne citesti mai demult dupa cat de prompt ai raspuns la cerintele de tabel si fetelor care ti-au urat bun-venit. Te asteptam cu poze si povesti despre fetita ta.

Revenind la baiurile mele cu cantaru' jelii: am cantarit fata si pe aiureala de sibiu, care in mod clar si-a inceput ruginirea in lada de gunoi in curte, dar m-am cantarit si eu pe cantarul nostru si apoi cu ea in brate, si tot la 6300 ne invartim. Asta este, nu am de gand s-o dau in paranoia, fetei ii merge bine, e vesela (scoatem maraielile de sapt trecuta pt ca ne ies clar dintisori dupa pofta cu care roadem la chestiile de cauciuc si gingiutele albe si sensibile), se joaca, rade, canta, nu vad absolut niciun semn de ingrijorare. In plus, sunt cu 2 medici in casa care m-au facut ieri isterica cand am inceput sa plang la cantar. De siguranta, marti ne programam la un alt pediatru sa ne vada, pt ca draguta mea de pediatra are tel inchis de 2 zile jumate. Frumos din partea ei cu atatia copii in responsabilitate sa fie de negasit. De 9 din 10 ori cand sun nu raspunde sau imi inchide, are tel inchis, nu poate vorbi, etc. Sincer, o fi ea super, da' eu m-am saturat. Raman cu dosarul la ea, mergem la vaccin, dar in rest voi apela la oameni pe care ma pot baza, mai ales ca n-am avut nevoie decat fte rar de medic, dar macar atunci s-o fi gasit.