FUMATUL SI SARCINA 2

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Tina_Welsh spune:

Multumesc fetelor pentru felicitari.Eu va mai spun inca un lucru.De cand m-am lasat de fumat ma simt mult mai bine.Respir mult mai usor,tenul imi este mult mai curat decat era inainte.Sunt avantaje cand te lasi de fumat.Primul care se simte sunt banii!Cu 30.000 pe zi sau cu 4 lire pe pachet aici, puteti cumpara bebelusului ceva.A te lasa treptat este o simpla amagire.Trebuie pur si simplu sa renunti dintr-o data.Trebuie sa ai taria si sa spui DE AZI NUMAI FUMEZ!
Cypcos, daca te-a enervat cartea e treaba ta si e parerea ta!Fiecare isi creste copilul asa cum vrea si face cu sanatatea proprie ce vrea!Daca tigarile ar fi asa de bune de ce nu sunt medicament prescris?Iar ca e o carte mincinoasa nu conteaza.Mie mi-a facut super bine!De cand numai fumez sunt o alta persoana!AM dintii albi, respir mai usor,arat mai bine,hainele si casa numai miros a fum de tigara.
ANyway, eu respect decizia fiecareia dintre voi!SI av urez succes indiferent de ce alegeti.

Tina and Tina and Mark's baby
Poze de la cununia civila
Poze cu mine, cu sotu si cu prichindel la mami in burticel,SI CU BURTICA!
Semnatura mea


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ingrid S spune:

Carmina, draga mea, ai niste idei! Natural ca poti sa dansezi, dar nu sa te agiti prea tare, depinde si de starea sarcinii tale (in ce luna esti, ca am uitat?). Si muzica sa nu fie prea tare, eu am fost la un concert unde stateam in primul rand, era Directia 5, si cand au inceput basii sa zguduie atmosfera, copilul turbase...dadea mereu din piciorushe. Am stat doar o ora, noroc ca au mai cantat melodii lente si am plecat. Asa ca...ai grija!