Mamici de septembrie - octombrie 2005 (40)
Raspunsuri - Pagina 4
cge spune:
Fetele, si eu tot asa simt.
Ca oricate proiecte as finaliza, niciunul nu se compara cu proiectul 'Victor' sau 'Bebelusha'.
Si eu am pofta mare de fructe: orice caise, lubenita (stiti ce e asta
, eu mi-s olteanca) si portocale.
si de niste prajituri cu fructe, nebunie nu alta.
In rest, si familia noastra tot pizza mananca.
Cristina
codruta_grg spune:
Nu mi s-au batut albusurile spuma!!!!!!!!! Oare de ce? Ca le-am facut cu mixerul in loc de "aia" de batut cu mana?
Codruta &
29 saptamani
poze
Flory72 spune:
Jadi, felicitari pt reusita
!! Ne poti invata si pe noi!
Si pt ca s-a vorbit despre profesii, eu sunt economista (specializarea Banci si Burse de Valori), dar de 2 ani sunt din nou STUDENTA
.
Astzi am o mare bucurie. Sa nu radeti va rog de mine! Stiu ca pt voi o mare bucurie sunt prajiturile si fructele. Pt mine e APA MINERALA!!! Am gasit de cumparat!! Nu va inchipuiti ce bucuroasa am fost! Daca vroiam sa beau o bautura carbogazoasa tb sa cumpar Cola, Sprite or Pepsi. Acum am ceva ce-i bun si sanatos!
Flori 21+
codruta_grg spune:
Am scapat putin galbenus in albus....de aia nu s-au batut. In rest a iesit ok.
Si eu tot economist sunt de profesie, dar la firma unde lucrez fac de toate (banca, contabilitate primara....). Dar, la firma care o am impreuna cu sotul meu (SCOALA DE SCHI), unde va asteptam cu copilasii peste cativa ani...... sunt Director-Administrator (fara salar)
Codruta &
29 saptamani
poze
mysweetest spune:
Am observat sa atunci cand e cald afara creste si secretia de leucoree..nici nu imi mai ajung 2 tampoane..la voi e la fel?
Marlena &
Alexandra Maria ..saptamana a 29 a
album
codruta_grg spune:
Ba da Marlena. Si la mine e mai densa de vreo 4-5 zile. Chiar ma intrebam: oare dupa ce am facut tratamentul cu clotrimazol, asa repede sa apara din nou?!! Dar se pare ca e normal!
Codruta &
29 saptamani
poze
codruta_grg spune:
Asa haine urate de gravide sunt aici!!!