Laparoscopie (2)

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns dana p. spune:

Romaniaau, nu stiu daca sunt medici ginecoligi care sa faca laparoscopie, eu n-am auzit.Stiu numai medici chirurgi care fac laparoscopie pentru alte probleme, pietre la ficat, la rinichi.
Eu zic ca mai bine mergi pe mana lui T , e mai sigur decat sa faci in Constanta , ca aici nu prea au experienta in laparoscopie, pe cand dr.T a facut zeci de operatii.
Bafta multa!

Dana
http://community.webshots.com/user/danavas

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns romaniaau spune:

Ok Dana, fie cum zici tu ca prea zici cu foc

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns SilvanaPopovici spune:

Crinuta si Dana, multumesc pentru incurajari!
Dati-mi si mie un mail cu scorurile la T, va rog!

Vad ca de ieri s-a activat ceva subiectul asta (eu intru numai dupa-amiaza pe net si acum mi se paru ca sunt o groaza de mesaje de ieri)

Silvana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns crism spune:

Dana,

multumesc pentru raspuns si imi pare rau de pierderea bebelusului...
Mi-a venit azi si m-am linistit... vrem sa mai asteptam pana in iulie sa incercam pentru bebe.
Mie mi-au salvat trompa uterina(dreapta) iar acuma ca am crampe de la ciclu, sunt in partea dreapta si ma cam ingrijoreaza...
Ai avut crampe unde s-a pus bebele?

multumesc

Cristina, mamica lui Connor(4), Elena(2)

Mergi la inceput

Cica se inregistreaza operatia asta laparo...am aflat si eu acum. Nu ca as fi sadica dar cred ca e importanta si pentru alte decizii ulterioare, odata ce ai o asemenea interventie (pe care nu faci in fiecare zi).

De aceea, intreb fetele care au trecut prin op la Elias, ati dat vre-un suport de inregistare inainte de interventie(CD, caseta video etc) care anume si cui? Ati primit inregistrarea?

Silvana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dana p. spune: