Sindromul de hipercoagulabilitate (5)
Raspunsuri - Pagina 10

kita spune:
Inclusiv luna decembrie iau clexane de 0,4 si tromboass de trei ori pe saptamana, asta inseamna ca pana in saptamana 35 implinita. Din saptamana 36 se renunta la tromboass si se mareste clexane pana la nastere.
Pana in luna noiembrie am luat si tromboass o zi da si una nu si sa stiti ca, cum am renuntat la o pilula de aspirina cum s-au simtit si consecintele (dureri de cap cam dupa 10 zile) care nu au trecut decat cu paracetamol.
Va pup, si sa fiti sanatoase!
Kita si samburasul ei de 32 saptamani

monu spune:
buna fetelor, ma bucur ca sunteti bine si ca tratamentul pe care fiecare il ia are rezultate pozitive. si noi suntem bine din punct de vedere al sindromului si ne luam zilnic doza de clexane. de ieri sunt in concediu medical pentru 16 zile din cauza colului scurt si mai ales ca am avut si ceva contractii. dar o sa stm cumintele ca sa crestem mari. azi am fost la echo si domnisoara a protestat impotriva invadarii spatiului ei privat deoarece mai tot timpul a stat cu spatele la noi. dar totul este ok. placenta si IR sunt ok si nu sunt modificari de nici un fel. sper sa ajungem toate cu bine la final. desi sunt premature am si eu 2 intrebari: daca luam clexane alaptam sau nu bb-ul? dupa nastere trebuie sa verificam prin analize daca si bb are sindromul?
va pup
monu si bb Alexia Ioana de 14 sapt si 3 zile

monu spune:
tocmai m-am intors de la dr. mi-a scazut doza de clexane de la 0,4 la 0,2/zi. sper sa fie bine.
va pup
monu si bb

kita spune:
Monu felicitari pentru scaderea dozei si sa stii ca eu una te invidiez sincer pentru aceasta performanta. Sa stii ca nu glumesc, Stii foarte bine ca la bine a crescut progresiv (o,2 din saptamana 4 pana in saptamana 16 inclusiv, si apoi 0,4).
Tu ce valori ai la IR?,
caci,
la mine IR au avut urmatoarele valori:
~Eco confirmare sarcina, dupa 16 zile de clexane de 0,2 IR erau mari (0,85). Varsta sarcinii era de 5S3Zile, si erau 6S3Zile de la UM