Dulceturi si papanasi de sept-oct 2007 (58)
Raspunsuri - Pagina 5
luy spune:
La multi ani ! pentru cele 2 dulcetzele parfumate care implinesc azi 4 luni :
Daria de Erina
si Alexandra Mihaela de Cristina florea
Sa cresteti mari si sanatoase, sa aveti noroc si sa va bucurati parintii !
Luy, fericita mamica de Maria Teodora ( 25 august 2007 )
Poze puteti vedea in contul comun pe flickr/contacts
bebeka spune:
Ooopaaa,fiti atente ca sunt de azi membru incepator!
Ma duc sa intind niste rufe si sa termin curatenia!
La multi ani sarbatoritilor zilei!
Bebeka,mamica fericita de REBECA-MARIA(15.09.2007)
urmychance spune:
quote:
Originally posted by bebeka
Ieri am tot vrut sa intru dar a venit o matusa in vizita,apoi am iesit afara,cand m-am intors m-am apucat de facut mancare si s-a facut ora de baita.
Rebecuta nu a avut nicio reactie de la vaccin si nu i-am dat absolut nimic nici inainte nici dupa vaccin.
Dati-mi voie,va rog,sa continui cu episodul 2 la telenovela "Modernista" si sa va spun ca ieri am sunat-o pe pediatra sa-i spun ca a fost ok,fata nu a avut reactii dupa vaccin.
Dupa ce i-am facut vaccinul am intrebat-o daca tb sa dau ceva fetei iar ea a spus ca nu e cazul dar daca vreau eu ii pot da 2 ml de panadol .
Avand in vedere ce v-am relatat mai sus ,am ajuns acasa,seara la baie am verificat temp -era oki,am facut baie fetii,a dormit toata noaptea.
Ii spun acest lucru pediatrei si ea zice:Vad ca nu prea vreti sa ma ascultati! Faceti numai cum vreti dvs.!
Ma fac ca nu aud si intreb de calciu caci in ziua cu vaccinul am interzis-o asa tare ca a uitat sa-mi spuna ceva.
La care m-a intrebat ce dau de fixare,eu spun ca vigantol,iar ea:Pai tocmai dvs care sunteti asa citita ,nu stiti ca nu se mai da vigantol ca e ste toxic?Chiar sunt mirata ca nu stiti!
Si mi-a zis sa-i dau pediavit cu vit d in loc de vigantol,sa-i dau vitamina C (ca sa aiba imunitate ,ca daca nu vreti sa-i dati suc de fructe...,asta nu inseamna diversificare...)