UN VIS UCIS IN MATERNITATE

Raspunsuri - Pagina 17

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns anca_vlad spune:

subiectul acesta a deviat de mult de la scopul lui, cert este ca e NORMAL ca cei care au gresit sa plateasca si sa suporte consecintele faptelor lor. Ca de adus inapoi pe Natalia nu mai au cum!

Nimeni nu ii incrimineaza pe medicii care isi fac meseria fie din pasiune fie din constiinta si profesionalism, dar ca sunt si medici care nu au de a face cu medicina este si asta o realitate de care e bine sa stim!

POZE VLADUT

"Dumnezeu iarta, dar nu lasa nimic neispasit!" Arsenie Boca

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns szivarvany spune:

Caz petrecut acu` doua luni la Maternitatea din Oradea: viitoarea mamica, in timpul cezarianei de urgenta, s-a innecat cu propriasi voma, pt ca nimeni nu a observat. De atunci ... toate cezarienele trebuiesc efectuate dupa ce semneaza toata conducerea spitalului hartoagele... Insa un copil va creste fara mama ... un alt copil.

Daria & GIULIA(2004 08 16)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dana d spune:

Nici eu nu-mi amintesc sa-mi si pus vreo semnatura pt cezariana dar acordul mi l-am dat verbal, de fapt a fost un "comun acord" cu medicul, el a hotarat eu m-am executat, adica m-am urcat pe masa.
Rog pe cele plecate sa nu mai arunce cu noroi in urma. Si eu m-am simtit jignita de nenumarate ori cand vad o exprimare de genul "vai dar e revoltator ce se intampla in Romania!" Ce sa spun.. sa fim seriosi, accidente de genul asta se intampla peste tot in lume si peste tot in lume exista medici neprofesionisti, neimplicati, neatenti sau cum vreti sa spuneti, poate chiar si interesati material.
Avem medici minunati in Romania si foarte buni profesional, si cu atat mai meritorii cu cat au de luptat cu un sistem sanitar care nu-i ajuta deloc ci dimpotriva. Nu zic ca nu sunt si uscaturi, dar nu mai generalizati!