***LA REDOUTE (49)***
Raspunsuri - Pagina 19
aissa spune:
Ahaaaa, oare asta sa insemne ce a zis Cristine Andreeip cum ca va primi o scrisoare explicita in urmatoarele zile????? O mai veni si bon de 20 euro, super, 20 de fiece comanda oare????
Ma rog, ideea e ca, asa cum a zis Andreap, am primit cecurile, Acum eu as face asa, as printa cosul si as trimite pe posta cosul plus cecul dar ce ma fac daca pana ajunge scrisoarea mea nu mai sunt dispo produsele??? Eh?
miki68 spune:
Mey, da' mie de ce imi dau numa'reducere de 15 euro la 60 de achat? Si n-am nici cec de "curtoazie"
cristina d.
www.flickr.com/photos/9558016@N05/?saved=1" target="_blank">Motaneii mei
nushulica spune:
quote:
Originally posted by aissa
Ahaaaa, oare asta sa insemne ce a zis Cristine Andreeip cum ca va primi o scrisoare explicita in urmatoarele zile????? O mai veni si bon de 20 euro, super, 20 de fiece comanda oare????
Ma rog, ideea e ca, asa cum a zis Andreap, am primit cecurile, Acum eu as face asa, as printa cosul si as trimite pe posta cosul plus cecul dar ce ma fac daca pana ajunge scrisoarea mea nu mai sunt dispo produsele??? Eh?
simplu trimiti scrisoarea cu confirmare de primire sau macar recomandata
miki asteapta ca primesti si tu
miki68 spune:
quote:
Originally posted by nushulica
miki asteapta ca primesti si tu
Oare? Adevarul e ca ultima mea comanda (aia anulata) a fost de 26,50. Daca-mi dau un cec cadou de 20 ar fi super, da' nu cred.
cristina d.
Bratu Monica spune:
Bonjour
J'ai pris connaissance du très long message que vous avez envoyé à l'attention de la FEVAD le 30 août 2007.
Par ailleurs j'ai été informée de la réclamation que vous avez effectuée en même temps semble t-il que six autres personnes (des amies, des collègues, peut-être) auprès de l'Euro Info Consommateur.
C'est vrai, durant quelques semaines nous avons été confrontés à un problème technique qui a eu pour conséquence la suspension provisoire de plusieurs de nos marchés, et j'insiste sur cette notion de "plusieurs" marchés, dont la Roumanie. Nous le déplorons et je tiens à vous renouveler au nom de La Redoute mes plus sincères excuses....Mes plus sincères excuses également pour les réponses incohérentes qui vous ont été faites.
Dorénavant le problème a été résolu.
Vous pouvez à nouveau vous connecter sur notre Site. Vous pouvez à nouveau passer vos commandes de la manière qui vous sied le mieux, par téléphone, fax, courrier...
Par ailleurs, le remboursement des sommes que nous devions aux clientes dont les commandes ont été annulées, ont été établis les 23 et 24 août.
Votre propres remboursements sont partis comme les autres à ces dates.
Pour utiliser ces remboursements le plus simple pour une cliente fidèle comme vous est sans aucun doute de passer une nouvelle commande. Pour cela rien de plus simple. Merci de nous faire parvenir par courrier votre bon de commande et les lettres chèques qui vous ont été envoyées.
Si vous préférez un remboursement je suis à votre disposition pour vous donner les informations nécessaires.
Pour information un courrier réponse a été envoyé à l'Euro Info Consommateur.
Permettez moi de terminer en précisant deux choses.
D'une part, je le disais plus haut, vous êtes une cliente fidèle et je tiens à vous en remercier.
D'autre part je suis consciente des désagréments que vous avez eus à subir de notre fait. Aussi sachez que c'est avec plaisir que je vous envoie par courrier séparé un bon d'achat de 20¤ nà valoir sur une prochaine commande et ce, sans conditions. Dès à présent je vous en souhaite bonne réception.
Je reste à votre disposition.
J'espère que vous nous garderez votre confiance.
Cordialement.
Béatrice Hénon
Service Client de la Direction Redoute.
FETELOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AJUTOR!!!!!!!!IMI SPUNE SI MIE CINEVA CE SCRIE AICI?eU NU STIU FRANCEZA.VA ROG TRADUCERE!!!!!!!!!!!!
FACETI SI VOI UN GEST MARET....CARE STITI FRANCEZA.
VA IMPLOR!!!!!!!!!!!!!!!
Monikka
aissa spune:
Nushu recomandat dar daca nu mai sunt disponibile, ca tot face 2-3 zile nu? Ma rog, acum de asta ma ocup, sa umplu 2 cosuri cu produse pe m asura cecului.
Pb e ca nu am primit mail de raspuns pe nici unul din conturi desi am pus intrebare pe site.
miki68 spune:
Zice de bine! Ca stie ca atat tu cat si alte persoane (prietene, colege etc) au reclamat la fevad, prot.consumatorilor si isi tot cere scuze. Inclusiv pt. raspunsurile incoerente pe care le-ai primit in acea perioada. Iti zice ca ti-a trimis un cec de 20 de euro si ca oricand poti da comanda prin posta, fax, mail. Si-si tot cere scuze... Cam asta-i in mare.
cristina d.
nushulica spune:
quote:
Originally posted by aissa
Nushu recomandat dar daca nu mai sunt disponibile, ca tot face 2-3 zile nu? Ma rog, acum de asta ma ocup, sa umplu 2 cosuri cu produse pe m asura cecului.
Pb e ca nu am primit mail de raspuns pe nici unul din conturi desi am pus intrebare pe site.
si tu ai dreptate
deci nu e nici asta o solutie...ca sigur face cateva zile daca nu si saptamanaiar pe fax sa trimiti fara sa vb cu nimeni de acolo eu stiu...nu cred ca merge
Bratu Monica spune:
fetelor cum chemlutim cei 20 de uero?ca eu am de gand sa-i cheltui nu-i las acolo.
facem comanda si cum platesc ?
aveti idee?

Monikka
miki68 spune:
quote:
Originally posted by Bratu Monica
fetelor cum chemlutim cei 20 de uero?ca eu am de gand sa-i cheltui nu-i las acolo.
facem comanda si cum platesc ?
aveti idee?
Monikka
Asteapta sa primesti cec-ul si dupa aia comanzi.
cristina d.