***LA REDOUTE (49)***

Raspunsuri - Pagina 20

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns nushulica spune:

[/quote]

stai intai sa vina cecurile si vedem noi apoi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nushulica spune:

eu am comis-o in seara asta cu o comandamareasta e...cecurile daca primesc refuz la chargeback cum vad ca se va intampla le depun la bcr si le incasez la craciun

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Bratu Monica spune:

M-am lamurit.Nu stiam ca se trimite prin posta si apoi....

Monikka

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

Moama, chiar ca a innebunit lupul!!!!!!!!!!!!!!!!!! Misto mail, Monica!!!!

Hai ca-l traduc eu:

Am luat cunostina de mesajul foarte lung care l-ati trimis in atentia FEVAD pe 3o august. Am fost de asemenea informata de reclamatia care ati facut-o in acelasi timp 6 persoane (prietene, colegi, poate) la Euro Info Consumateur.
Este adevarat, timp de cateva saptamani ne-am confruntat cu probleme tehnice care au avut drept consecinta suspendarea provizorie a mai multor piete, si insist asupra acestei observatii "mai multe" piete, nu numai Romania. Ne pare rau si tin sa va reinoiesc in numele La Redoute , scuzele mele cele mai sincere. Cele mai sincere scuze de asemenea si pentru raspunsurile incoerente pe care vi le-am dat in vara. Din fericire problema a fost rezolvata.
Va puteti in continuare inregistra pe siteul nostru. Puteti da din nou comenzi in maniera care vi se pare mai buna , prin telefon, fax, curier.
Rambursarea sumelor catre clientii a caror comenzi au fost anulate in vara a fost facuta pe 23 si 24 august. Propria dvs rambursare a plecat ca si pentru ceilalti clienti ai nostri la aceste date. Pentru a utiliza aceste rambursari, cel mai simplu pentru un client fidel ca dvs , fara nici un dubiu puteti plasa o noua comanda. Pentru a face asta nimic nu e mai simplu. Va multumim ca ne trimiteti prin posta bonul dvs de comanda si cecul pe care l-ati primit. Daca preferati o rambursare va stau la dispozitie pentru a va da coordonatele necesare. Pentru informare o scrisoare a fost trimisa la Euro Consumateur.
Permiteti sa termin precizand 2 lucruri.
Pe de o parte tin sa va multumesc ca sunteti un client fidel.
Pe de alta parte sunt constienta de "supararea" provocata din partea noastra. Imi face placere sa va informez ca v-am trimis printr-o scrisoare separata un bon de cumaparaturi de 20 euro pentru o viitoare comanda, fara conditii. Aceasta sper sa o primiti in bune conditii.
Raman la dispozitia dvs.
Sper ca ne veti acorda increderea dvs.

........

O traducere rapida si cu greseli...dar intelegeti voi!







Eforie-august

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns karfe spune:

cum tipariti voi comanda,ca eu nu vad de unde se da la imprimat

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nushulica spune:

quote:
Originally posted by karfe

cum tipariti voi comanda,ca eu nu vad de unde se da la imprimat



apasa ctrl p si dai print

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns karfe spune:

multumesc,am crezut ca exista optiunea imprimer si eu nu o vad

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

Felicitari, fetelor! Am reusit sa-i "invingem"! Eu sunt multumita de ceea ce am realizat o mana de fete din Romania.

Si mai terminati cu atitudinea aia cu haideti sa nu-i deranjam! Daca faceam asa acum ne plangeam in pumni si nu mai aveati nici una scuze, cecuri, euroi in plus si mailuri cu oferte..

Sunt banii nostri, eu muncesc pentru ei si la nevoie am sa le cer si ultima centima inapoi. Nu e permis sa avem o atitudine ca a strutului si sa bagam capul in nisip. Au gresit enorm fata de noi! Daca spuneau din prima ca au probleme tehnice si urmeaza sa le rezolve nu le sarea nimeni in cap dar stiti foarte bine ce atitudine aroganta si discriminatorie au avut. Eu una nu ma umilesc pentru niste hainute fie ele de copii sau nu, fie ele la pret mic sau mare.

Atata vreme cat sunt corecti eu una nu-i bombardez cu nici un mail. Isi respecta partea lor de intelegere si totul e ok.



Eforie-august

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nushulica spune:

foarte bine zis claudia!!! asa ar fi fost corect sa ne zica de la inceput ca au "probleme tehnice"si nu le sarea nimeni in cap...nu sa zica scurt nu mai livram in ro ca se pierd colete si acu sa ne trimita mailuri mieroase sa ne zica ca putem comanda iar

cat despre "sa nu-i deranjam"...ce sa zic?! daca nu-i deranjam deloc poate ca acum nu se mai livra in ro , poate ca nu primeam cecuri de reduceri si mailuri de oferte

acum bine ca a revenit totul la normal si putem comanda din nou...cine nu vrea sa-i deranjeze n-are decat, eu una cand am o problema sau ceva de intrebat le scriu fara ezitare ca doar de asta exista departament pt relatii cu clientii!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Giova spune:

si eu am primit mail-ul cu cei 20 euro. am intrat pe lr si imi apare cecul de 20 euroi. sunt putini pt. ce ne-au facut, dar mai bine asa decat deloc.

Maria Alexia mersi de info cu Zoo.
Clau felicitari pt. reusita, incetul cu incetul te vei obisnui. si noi stam in Tm si avem nr. de Ab. cateodata e bine, ma lasa soferii sa trec pe alte benzi, crezand ca nu cunosc orasul.



_
Gio si Marco (6 ian. 2006)
poze Marco, filmulete Marcowww.dropshots.com/ioana_purdea" target="_blank">(1),www.dropshots.com/giova2" target="_blank">(2),www.dropshots.com/giova" target="_blank">(3)
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=20b0170d301bd72a22e2bb&skin_id=0&large" target="_blank"> Marco- ingerashul nostru(montaj)
nunta noastrawww.youtube.com/watch?v=wKLkV7KmSYQ" target="_blank">

Mergi la inceput