*** LA REDOUTE (44)***
Raspunsuri - Pagina 7
claujro spune:
Ne-a raspuns un moderator pe un ton frumos, cher amis roumains
, eu chiar sunt de acord cu ce a scris, e corect. Vezi, mai bine ca ai scos injuratura, sa nu zica ca suntem un popor necivilizat...bla-bla.
Ok. Urmatorul pas e catre protectia consumatorului.
Edit: maine ai si de la mine, saddie
, documentele scanate sau in format PDF
Claudia, mamica de Matei (15.12.2003) si Mara (30.08.2005)
Vacanta Europa 2007
madau spune:
Saddie, maine se duce barbata-miu la banca sa scoata un extras de cont si iti trimit si eu actele. Dar mail de sictir nu am. Insa se vede clar din ale voastre ca NU MAI LIVREAZA IN RO, si ca au anulat comenzile. deci cred ca e ok.
Multumim ptr efort

Madau si
Alexia Miruna (15 dec 2005)
www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567493374/" target="_blank">poze pana la 1 an, www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567398541/" target="_blank">de la 1 la 2 ani, www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567608176/" target="_blank">Antalya 2007
www.geocities.com/nov_dec_2005/povesti2005.htm#madau" target="_blank">povestea nasterii Mirunei
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=1b04435806e76a5905bfb2&skin_id=4&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">filmulet aniversar 
filmuletze poznase www.dropshots.com/madau" target="_blank">1 si www.dropshots.com/Miruna" target="_blank">2
tania-z spune:
mda...cica si astia livreaza in Romania, dar tot scumpi sunt, fata de ce ne-am obisnuit noi. http://www.babyphat.com/shop.php
Saddie, incerc si eu sa pregatesc documente pt. maine. Sper sa ne strangem cat mai multe!
Tania
33+ &
bebe Anna
& "Che" Stefan (17.12.2005) www.babysfirstsite.com/stefanmarcu" target="_blank">Nazdravan (site nou!!!)
Intuitia este o calitate a femeii care o ajuta sa-si contrazica barbatul inainte ca acesta sa apuce sa deschida gura
Lorenza spune:
Cu ocazia asta o sa vada si LR-ul ca nu stam cu mainile in san.
Ma apucasem sa scriu si eu un mesaj pe forumul lor si pana m-am cacait cu dictionarul in mana sa fac si eu o propozitie,deja venise raspunsul moderatorului si l-am sters,ca venea tardiv si nu-si mai avea rostul.
tania-z spune:
nu da cineva un copy-paste la raspunsul moderatorului? Ca eu nu reusesc sa citesc discutiile, inca nu mi-am facut cont acolo. 
Tania
33+ &
bebe Anna
& "Che" Stefan (17.12.2005) www.babysfirstsite.com/stefanmarcu" target="_blank">Nazdravan (site nou!!!)
Intuitia este o calitate a femeii care o ajuta sa-si contrazica barbatul inainte ca acesta sa apuce sa deschida gura
gabitaco spune:
tania iaca raspunsul moderatorului
Chers amis roumains,
Nous avons bien compris votre problème.
Il est évident à la lecture de vos messages que LR a mal agit avec vous.
Le fait d'accepter les commandes, de débiter vos comptes bancaires, bloquer volontairement l'expédition de vos colis est un manque de respect évident.
Cependant, je pense qu'il est inutile de trop vous inquiéter pour le remboursement.
LR est une grande entreprise et il semble improbable qu'elle ne tienne pas ses engagements. Il doit bien avoir une explication logique au long délai de remboursement.
Ceci-dit, n'hésitez pas à mettre la pression en contactant la DGCCRF ou organismes de défense des consommateurs. Cela accelèrera sans doute la procédure.
Nous ne pouvons malheureusement rien faire de plus pour vous.
Gabriela si
Mateea Ioana
Povestea nasterii
Cand iti vine sa plangi, adu-ti aminte de clipele in care zambeai;
Cand simti ca viata nu are nici un rost gandeste-te la cei ce mai au doar o zi de trait,
Cand simti ca vrei sa mori gandeste-te ca altii ar da orice sa traiasca...
Iubeste-ti viata, parintii si prietenii. E cel mai de pret lucru.
brianna spune:
Chers amis roumains,
Nous avons bien compris votre problème.
Il est évident à la lecture de vos messages que LR a mal agit avec vous.
Le fait d'accepter les commandes, de débiter vos comptes bancaires, bloquer volontairement l'expédition de vos colis est un manque de respect évident.
Cependant, je pense qu'il est inutile de trop vous inquiéter pour le remboursement.
LR est une grande entreprise et il semble improbable qu'elle ne tienne pas ses engagements. Il doit bien avoir une explication logique au long délai de remboursement.
Ceci-dit, n'hésitez pas à mettre la pression en contactant la DGCCRF ou organismes de défense des consommateurs. Cela accelèrera sans doute la procédure.
Nous ne pouvons malheureusement rien faire de plus pour vous.
brianna spune:
Astea fiind spuse, incerc si eu sa fac rost pana maine de documentele scanate si sa vi le trimit (am si mail de anulare, de parca asta e un motiv de mandrie
)
Ameera spune:
Buna, fetelor!
Am si eu 3 comenzi neonorate plasate pe LR pe 16, 19 si 27 iulie, in valoare totala de 243 de euro. N-am avut nicio problema cu comenzile anterioare (vreo 6, incepand din mai). Pt ca nici eu n-am primit faimosul e-mail de siktir, le-am trimis ieri un mail pe site in care ceream lamuriri in legatura cu ultimele comenzi si cu faptul ca nu imi mai pot accesa contul, bineinteles ca inca nu au raspuns.
Voiam si eu sa trimit mailurile de confirmare a comenzilor, extrasul bancar si ce-o mai fi nevoie la adresa data de Saddie, dar as prefera sa le trimit impreuna cu ale voastre, daca se poate.. va rog doar sa-mi spuneti cui, unde sa le trimit.
"Only when the last tree has died and the last river been poisoned and the last fish been caught will we realise we cannot eat money."(Cree Indian Proverb)
