Bucurii de sept - oct 2006 (72)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Mirabelac spune:

Si noi avem probeleme cu somnul de noapte, de fapt dintotdeauna am avut... desi nu doarme ziua decat f putin, se foieste toata noaptea si plange chiar, se ridica in fund si pana ma dezmeticesc eu din somn, el deja se trezeste bine... doar cu tzatzuca se calmeaza si adoarme la loc, o sa vb si eu cu pediatra ca nu mai rezist, poate imi da ceva sa-si regleze somnul... cand era mai mic si dormea mai mult ziua, ziceam ca a inversat ziua cu noaptea dar acum nu stiu care o fi cauza...

*****************************************Mirabela, mamica fericita de DAVID STEFAN (21.09.2006),
www.totsites.com/tot/davidstefan" target="_blank"> site-ul nostru si povestea nasterii.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns pufymic spune:

Mai dar vad ca sunt amatori de dulceata in zona, nu gluma(acum am vazut ca si Xandrutza zicea ca vrea).
Ia uitati aici o farfurie de dulceata pentru fiecare!Si va mai dau si-un langa ea!

La capitolul probleme cu somnul ne inscriem si noi.Nu foarte mari, dar sunt, in sensul ca piticotul meu doarme fff agitat si se trezeste fff des....eu zic ca de vina-s dintii care trebuie sa iasa(sper) si tzatzuca lui mama-sa de care ii e dor...
Cu Alesio am avut probleme mari cu somnul pana pe la vreo 2 ani..... abia dupa 1 an si doua luni(cand l-am intarcat) a inceput sa doarma mai rezonabil si sa-si regleze somnul de a ajuns la 2 ani sa doarma normal.....acum la 2 ani jumate avem probleme cu somnul de ziua(ca nu mai doarme ziua)....dar sper sa il reia la gradinita...
Deci rabdare mamici ca o sa vina si momentul cand vor dormi puii bine...



Eu
www.pufymic.info/thumbnails-37.html" target="_blank">Gandacii
Chestii

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns AdinaF spune:

Lili, e tare scump Mathias! de la cine a furat ochii astia frumosi? Sa-ti traiasca. Se vede ca sunteti tare mandri