* Mamici de Ianuarie - Februarie 2008 (12) *
Raspunsuri - Pagina 23
Carmilia spune:
Eu sunt cam bagata in ceata cu dublul si triplul test.Inteleg ca nu sunt foarte relevante.De ce le mai facem,n-ar fi mai bine sa facem direct amniocenteza,decat sa ne batem capul cu statistici?Eu am 35 de ani,dar singura mamica de copil cu Down pe care o stiu are 24 de ani,si ea si sotul sanatosi,ca si familiile lor.Asa ca ma lasa rece ORICE statistica.Amniocenteza nu e super sigura?Sau se face prea tarziu?Riscul de avort spontan e f.mic,din cate stiu eu.Voi ce ziceti?Sau mai exact stati linistite daca dublul,triplul test ies OK,chiar daca sunt aproape pur statistice?
Carmilia 11s5z
medamaya1 spune:
Fetelor va rog din suflet sa ma ajutati .
Saptamina trecuta , pe 21 aveam val bhcg 299,4( la 11 zile de la ET) azi am repetat analiza si val este de 3286.As avea nevoie de o parere, voi ce spuneti, ca din calculele mele ar fii trebuit sa fie undeva pe la 4800. Ce parere aveti de evolutia asta?
Va multumesc anticipat MEDA
Babee spune:
Carmilia tu faci cum crezi ca este mai bine.Dar in mod normal medicul iti recomanda sa faci triplul test(eu l-am facut de fiecare data), si in functie de rezultatele acestuia se recomanda amniocenteza.Cunosc personal un caz, a venit in Viena sa isi faca amniocenteza pentru ca din Romania avea rezultate diferite.
Se face preventiv, nu ca sa te sperie.Ce e apoi...e altceva..din pacate:(
-----------------------------
Gabriela, Rebecca si Phillip
Carmilia spune:
Medamaya,ce-i aia ET?Da-ne mai multe date,ca nu prea am inteles.Pe prima pagina e un tabel,verifica acolo.Pana la un moment dat(nu stiu care) e musai sa se dubleze la 48 de ore.Valorile tale sunt la o saptamana distanta...Chiar nu stiu
Carmilia 11s5z
simonette spune:
Babeefelicitari!!!!!Sarcina usoara si bb sanatos! Suntem colege! Am aceleasi date la tine! Doamne Ajuta sa fie bine!!!