*** LA REDOUTE (29)***

Raspunsuri - Pagina 24

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns danet spune:

Poate exagerez cu presupunerile dar ma gandeam ca la cat de inventivi suntem noi romanii poate sunt persoane care au profitat de faptul ca ei nu-ti pot dovedi ca ai primit coletul.
Eu nu am primit doua comenzi si mi-au trimis de fiecare data cecul de rambursare bazandu-se doar pe buna mea credinta.
Daca as fi fost o smechera as fi putut pretinde doar ca nu am primit coletul si sa-mi fi iesit gratis comanda.
Sincer nu as baga mana in foc ca nu au fost si cazuri din astea.
Probabil ca atunci le-a venit ideea sa nu mai trimita conturilor cu "probleme" , si aici au intrat la gramada toti.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cin spune:

mi s-ar fi parut mai ok sa-mi comunice si mie treaba asta
am scris pe site ca am pb cu contul si mi-au spus ca vor cerceta...astept totusi un raspuns concret
iar nu mai devreme de 4 iunie SAbine mi-a inregistrat o comanda in contul celor pierdute...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

danet, nu e chiar asa, semnezi la posta ca ai primit coletul...iti trec datele din BI sau ce completeaza ei acolo... LR daca face reclamatie la Posta Romana aia pot justifica f usor ca persoana respectiva a ridicat coletul... Nu e de gluma aici.

Jasmine, ce ai mai facut in "cazul Osaka" (parca sunt intr-un film politist )?

Claudia, mamica de Matei (15.12.2003) si Mara (30.08.2005)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns soanso spune:

ionela_roxana,nu mi se pare corect sa inchida conturile cu probleme,adica cum eu am dat sa zic 6 comenzi ,a saptea nu-mi vine ,cer la Sabine explicatii si ia ce face? in loc sa ma rezolve imi inchide contu????????????nu e corect!!!!


dar daca stau bine si ma gandesc si la cash&carry la care am lucrat eu se "blocau" legitimatiile clientilor "scandalagii" si nici pe astia nu ii anunta nimeni se trezeau la casa cu cosu plin si nu mai puteaiu plati .

mie pana nu imi trimit mail ca sisteaza livrarile NU CREDCA E ADEVARAT!

SOSO

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

Anca, ce inseamna clienti scandalagii? Adica ce faceau de meritau blocarea legitimatiilor? De curiozitate intreb...

Claudia, mamica de Matei (15.12.2003) si Mara (30.08.2005)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ionela-roxana spune:

quote:
Originally posted by claujro

quote:
Originally posted by ionela-roxana

Buna fetele ,
Cred ca acest subiect e foarte des accesat pe Dc....
Acu zau ca nu mai stiu ce sa inteleg,citind de aici i-am scris ieri lui Sabin si ceream ca in cazul in care comanda facuta in data de 7 nu va fii livrata "pe motiv ca nu livreaza in Romania" sa nu ia banii de pe card pt ca eu nu sunt dispusa sa astept70 zile sa-i recuperez.
Eu mai corespondasem de cateva ori inainte,ba chiar i-am spus ca am si eu un magazin on-line si stiu ca e greu de lucrat cu posta.

Mi-a spus ca se sisteaza livrarile in Romania doar pt conturile care au fost cu probleme si sa stau linistita ca pachetul meu a plecat in data de 8 .
Astea fiind spuse.......nu prea cred ca taie macaroana la o tara intreaga .

Eu sunt optimista,3 comenzi date toate 3 ajunse fara probleme in timp record.





Daca nu sunt prea indiscreta poti pune aici o copie a mailului primit d ela ea... Te roooog!

Claudia, mamica de Matei (15.12.2003) si Mara (30.08.2005)




Hi,

Thank you for your proposal but it is a new decision of our company. We could not accept orders from a few people. Your last order has been shipped on June 8th, I hope you will receive it without any complication.

Best regards.

Cordialement.
Sabine,
Relation Client du site www.laredoute.fr

Cam acesta e e-mailul.Nu l-am scris sa fac rau cuiva ci doar sa va mai calmez putin.
Ca si magazin online nu-ti permiti sa refuzi o piata intreaga dar mai faci selectie ca tie sa-ti fie rentabil.
Din pacate selectia o faci constrans ,in acest caz de Posta Romana cu siguranta ,si nu de client in sine care poate fi un client serios.
Din pacate inca o data se demonstreaza ca posta e asa cum stiam adica de 2 bani.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Jasmine spune:

Claudia,n-am facut nimic cu "cazul Osaka" deocamdata.Acum ma gandesc ca o sa o zgandar si mai tare pe madam Sabine.N-o sa-i placa deloc ce o sa-i scriu,pentru ca nu are pe cine sa dea vina pt situatia asta.E vina lor si numai a lor si asta sigur n-o sa-i pice bine.

Sa dea naiba in ea de treaba,acum imi pare rau ca i-am scris ca n-am primit coletul ala de 27 euro.Mai bine taceam,desi e o pierdere si era normal sa o semnalez.Eu am dat in total cam 30 de comenzi si una singura n-a venit.Din ianuarie pana acum am luat multe produse reduse cu 65-75%,am folosit la greu coduri de reducere,coduri cu FDP=0,coduri la care am primit cadouri...s-a intamplat si un pocinog sa nu vina un colet,dar asta a fost o singura data.Una peste alta era o chestie foarte buna pt mine si acum imi pare rau ca m-am bagat in vorba sa fac galagie pt coletul pierdut.Probabil s-au adunat o gramada de mail-uri cu "n-am primit coletul" si asta a generat toata tarasenia.

Ionela,multumim ca ai postat mailul de la Sabine.Macar acum stim ce e in capul lor.Chiar nu pot sa-i acuz.Dar pot foaaarte elegant sa-mi fac alt cont,nu?Sau poate nu mi-l inchide pt ca mi-am permis sa anunt ca un colet n-a ajuns la mine,din cele peste 30 pe care le-am comandat.Oare pt un singur colet pierdut sunt deja considerata un client cu probleme?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns soanso spune:

pai de exemplu, aveau un produs defect si procedurile impuneau trimiterea lui in service si de aici incepea scandalu ,urlau ,tipau ,injurau asta de fata cu sefi de raion compartiment ,ba alti clienti....altii faceau gura de ce nu sunt unele produse din oferte si veneau degeaba dupa ele ,altii de ce pe raft e un pret la casa altu..........da nu e nici unul cazul nostru adica a fetelor care au avut probleme cu coletele(neajunse) sau cu schimbarea produselor,marimi diferite ,culori aiurea sau altele.

SOSO

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ionela-roxana spune:

quote:
Originally posted by claujro

danet, nu e chiar asa, semnezi la posta ca ai primit coletul...iti trec datele din BI sau ce completeaza ei acolo... LR daca face reclamatie la Posta Romana aia pot justifica f usor ca persoana respectiva a ridicat coletul... Nu e de gluma aici.

Jasmine, ce ai mai facut in "cazul Osaka" (parca sunt intr-un film politist )?

Claudia, mamica de Matei (15.12.2003) si Mara (30.08.2005)




Se poate ridica si fara semnatura,eu am ridicat primul colet asa.L-am luat si gata,am intrebat daca trebuie sa semnez ceva si mi sa spus ca NU!!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

Roxi, multumesc! Pentru mine, cel putin, s-a facut lumina in cazul asta...Am inteles acum politica lor si ce au vrut sa zica in mailurile anterioare.

Scuze, eu am semnat pentru TOATE coeltele, ca le-am ridicat numai din vama...de-aia am presupus ca exista si o responsabilitate a clientului.

Jasmine, semnaleaza-i problema, sa stie ca e si vina lor, nu numai a postei din tara respectiva sau a clientului care e banat din motive care nu tin de el. Parerea mea! Si asa ne mai spalam si noi, romanii!

Anca, mi se pare firesc sa faca scandal, in limita bunului simt si a bunei cresteri. Pana la urma era exclusiv vina voastra...Si mi se pare gresit ca din vina magazinului sa aiba de suferit clientii...



Claudia, mamica de Matei (15.12.2003) si Mara (30.08.2005)

Mergi la inceput