Aspirante optimiste > 20 ani (593)

Raspunsuri - Pagina 8

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns andr@ spune:

cris tu esti proaspata mamica ai un baietel extrem de frumos, iti vine sa-l mananci cu haine cu tot sa-ti traiasca

SFINTE NECTARIE AJUTA-NE PE NOI TOATE

www.fertilityfriend.com/home/28fb01" target="_blank"> GRAFIC

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns walkiria spune:

Citat:
citat din mesajul lui andr@

walkira si de ce zici ca sunt cam haotice temp?

Mi se pare putin ciudat ca treci de la o zi la alta de la 36.4, la 36.5, cu 36.7 apoi scade iara la 36.3.

Este prima luna in care ti-o masori? Ca e cam greu sa iti dai seama doar dupa o luna.

Oricum e bine ca ai 2 zile in cae s-a mentinut la 36.7, daca se mentine si zilele urmatoare asa, sau chiar creste, clar ai ovulat.

Off, sper sa nu supar pe nimeni ca imi dau eu cu parerea,cand nu sunt medic.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns camcris spune:

buna fetelor
la mine TB este constanta

www.fertilityfriend.com/home/31ba3b" target="_blank">GRAFIC

Mergi la inceput

Citat:
citat din mesajul lui cris_09

Lia va multumeste mult de urari.Este inca in spital ca a sangerat si luni

Cristina,mamica implinita de sufletel mic Sebastian Mihaiwww.eticker.co.za/tickers/7raxakae7qnsuro8.png" target="_blank">(14.05.2010)

Transmite-i te rugam frumos incurajarile noastre, suntem alaturi de ea si sa aiba mare grija de ea si de bebita.
Sa dea Dumnezeu sa fie bine amandoi!
Lia si bebita va !!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bebelu86 spune:

Lia muuulta sanatate si stai linistita k vei trece cu bine si peste asta

Cris, se stie ceva, de ce are sangerarile? ia ceva pt sustinere?
unde e internata?
multumim ca ne ti la curent

Ralu si buburuza va
Marriage Ticker
Eu-zice Domnul, te voi invata,si-ti voi arata calea pe care trebuie s-o urmezi ,te voi sfatui si voi avea privirea indreptata asupra ta