promotia Carrefour 8 ani

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns anamona spune:

capcaune ori nu intelegi ori te faci ca nu intelegi :D

la cea mai mica probabilitate de frauda, OPC trebuie sa intervina.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns capcaunul spune:

Citat:
citat din mesajul lui felicia74
dar pentru tine, ma repet, continutul lozurilor ar trebui sa fie secret. Asta este, de fapt, problema

1. ma repet = ma clonez
2. sa inteleg ca problema unora este ca in loc sa pice pe ei norocul acesta se opreste la casa? Totusi care-i teapa? A pierdut cineva ceva?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns psichoMom spune:

Citat:
citat din mesajul lui capcaunul

Citat:
citat din mesajul lui kid
Ideea era ca spun ei ca 1 cupon din 8 este castigator. Deci daca iti dau 8 cupoane o data, unul ar trebui sa fie castigator.

Fals.

Daca iei 8 cupoane odata ai sanse 35% sa nu castigi.
Daca iei 16 cupoane odata ai sanse 12% sa nu castigi.
Daca vrei sa fii sigura 99% ca vei avea un bon castigator trebuie sa cumperi pret de 35 de cupoane. Dar si atunci ai 1% sanse sa-i boscorodesti pe Banici.


Eu am cumparat de la ei un televizor... deci valoare mare... am primit 32 de cupoane + inca vreo 3 pentru restul de cumparaturi, pe un bon separat... 0 cupoane castigatoare!!!
De atunci am mai primit tot inca vreo 10-12, cu ocazia deiverselor cumparaturi... inca nu am castigat nimic

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns felicia74 spune:

Citat:
citat din mesajul lui capcaunul

Citat:
citat din mesajul lui felicia74
dar pentru tine, ma repet, continutul lozurilor ar trebui sa fie secret. Asta este, de fapt, problema

1. ma repet = ma clonez
2. sa inteleg ca problema unora este ca in loc sa pice pe ei norocul acesta se opreste la casa? Totusi care-i teapa? A pierdut cineva ceva?


bun, daca termenul teapa te deranjeaza, poate minciuna e mai potrivit?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ladyJ spune:

Citat:
citat din mesajul lui anamona

Citat:
citat din mesajul lui ladyJ
Anemona, alegerea apartine clientului, cu sau fara promotii, nu?

Daca un clinet CORA se duce la CAREFOUR sa cumpere ceva, orice, doar fiindca carefour are acele bonuri, e fix problema lui. Nu ii garanteaza nimeni castigul, e ca la loterie, ca tot am dat exemplul asta.

Cum poate OPC ul sa intervina cand clientul nu castiga la o promotie? Sau cum poate OPC ul sa intervina cand clientul a ales magazinul cutare DOAR pentru ca era promotie?


daca promotia ar fi fost corecta din punct de vedere al mecanismului de executie, nu ar fi fost nicio problema, nu ar fi fost nevoie de vreo interventie

dar cum promotia poate fi fraudata (mecanism prost gandit) atunci da OPC trebuie sa intrevina pentru ca avem un caz de inselaciune.





Anemona OPC intervine cand:
-ai cumparat o sunca care e expirata
-ai cumparat un TV care cica e color si constati ca e alb negru
-ai cumparat orice produse sau servicii care NU indeplinesc conditiile pentru care le-ai cumparat.

Cand vorbim insa de o eventuala frauda la cupoane, nu stiu, fraudele de obicei se rezolva prin justitie. De asta zic, nici eu nu cred ca e de compententa opc-ului.


EDIT ca sa fii tu mai linistita, suna la OPC si intreaba daca e de compententa lor. Explica-le unde crezi tu ca e problema.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns capcaunul spune:

Citat:
citat din mesajul lui anamona
capcaune ori nu intelegi ori te faci ca nu intelegi :D
la cea mai mica probabilitate de frauda, OPC trebuie sa intervina.

anamona, incep sa banuiesc ca ai cumparat bunuri inutile de zeci de milioane de cutezi sa folosesti cuvantul frauda.
Singurul care poate reclama frauda este chiar Carrefour (sic) prin prejudiciile aduse imaginii companiei de unii dintre angajatii sai (cei care ar fi retinut cupoanele distribuindu-le apoi la prieteni).

Sfatul meu, lasati-o moarta sau mai bine va canalizati energiile reclamandu-i la OPC pe politicieni pentru inselaciune (deciziile lor nu corespund caietului de sarcini promisiuni).

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Eliza5 spune:

Capcaunule, de data asta fetele au dreptate (sau, cu alte cuvinte, daca mai multi oameni iti spun ca esti beat, atunci ar trebui sa te culci ).

Nu e vorba de calitatea produselor pe care le distribuie Carrefour, dar este vorba totusi de reclama falsa.

Tu stii de ce s-a retras reclama de la Rosia Montana, da? Aia care zicea ca romanii or sa primeasca 4 miliarde de Euro daca Gabriel Resources incepe exploatarea.

Ei bine, aia era informatie falsa. Si pentru asta, reclama a fost retrasa.

Citind ce spune toata lumea aici, cu cate 30 si ceva de astfel de cupoane si avand in vedere ca in 5 pagini nu a aparut nimeni care sa fi spus ca a castigat (vreun aparat de rasnit, ceva...), si eu cred ca e reclama falsa si ar trebui penalizata.

De ce ar trebui penalizata? Pentru ca intr-adevar s-ar putea sa fie unii cumparatori creduli care au renuntat la Cora si au inceput sa mearga la Carrefour pentru ca existau sanse sa castige ceva pentru banii bagati acolo.

Si daca noi consumatorii nu putem face ceva in legatura cu asta, concurentii lor ar trebui totusi sa fie cu ochii pe ei si sa vada daca isi indeplinesc promisiunile (lucru desigur greu de demonstrat).

Uite un caz similar care a provocat un mare scandal:

http://www.gandul.info/media/scandal-de-un-milion-de-euro-intre-gazeta-sporturilor-si-trustul-adevarul.html?3939%3B3850384




Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns capcaunul spune:

Eliza, intr-adevar exista o mica similitudine intre bulina rosie si Rosia Montana: culoarea rosie. In rest, cele 4 miliarde din spotul GRC nu exista (conform actelor) pe cand cupoanele castigatoare sunt pe undeva. Prin urmare spotul GRC este inselaciune, spotul Carrefour nu.

Cat despre multimea de fete treze care-mi spun ca sunt beat eu am o alta versiune: o multime de fete care-au sperat sa castige sunt suparate ca un capcaun nu crede in castiguri facile.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Eliza5 spune:

Citat:
citat din mesajul lui capcaunul

In rest, cele 4 miliarde din spotul GRC nu exista (conform actelor) pe cand cupoanele castigatoare sunt pe undeva. Prin urmare spotul GRC este inselaciune, spotul Carrefour nu.




Aha! Deci ai o informatie

unde-s mai, unde-s? zi-mi numai mie, nu ne aude nimeni

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Bateti apa-n piua. Folositi cuvinte incorect - inselaciune, rolul - OPC -ului.
Pe scurt - daca aveti reclamatii privind modul de organizarea si desfasurare a promotiei unui agent comercial - sesizarea se depune la acel agent comercial.
Nu este reclama falsa pentru ca nu exista nici o dovada concreta obiectiva prin care ceea ce este promovat nu corespunde realitatii sau induce cu buna stiinta in fals asupra unor calitati proprietati beneficii de utilizare asupra unui bun ce face obiectul comercializarii.
Promotiile ca si acte de marketing nu intra sub aceasta incidenta. Acordarea de POSIBILE beneficii SUPLIMENTARE sunt BONUSURI si nu reprezinta obligatii. De aceea se uziteaza in mute astfel de promotii cuvantul "POTI". Poti nu inseamna SIGUR.
De asemenea daca la sfarsitul promotiei BONUSURILE nu sunt acordate nu reprezinta o ilegalitate.
Costurile pe care le poate suporta un comerciant prin neacordarea bonusurilor sunt de ordin strict de fond de comert.
Nu este acelasi lucru cu acordarea de discounturi care este reglementata.
In cazul in care subiectul se invarte la nesfarsit ma voi vedea obligat sa il inchid.
In esenta:
1. S-a inteles pozitia si nemultumirea utilizatoarei care a initiat acest topic
2. S-a inteles ca exista cel putin doua categorii de opinii pro si contra.
3. Am sesizat ca subiectul deviaza prin atacuri la persoana ceea ce contravine Regulamentului de utilizare.


Eu pur si simplu / Pagina familiei / Tot noi / Mai multe... / www.youtube.com/user/mariuspernes" target="_blank"> Video
Pagina legislativa

Mergi la inceput