promotia Carrefour 8 ani

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns capcaunul spune:

anamana, protectia consumatorului intervine doar daca reclama ti-a adus vreun prejudiciu sau produsul consumat nu corespunde specificatiei.
Asadar in cazul tau,
- care este prejudiciul?
- ce nu corespunde specificatiei?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns capcaunul spune:

Adina Iulia, in regulament (care-i acopera legal de orice (pseudo)reclamatie) nu se precizeaza (cum bine remarca Marius) cum sunt distribuite cele 12,5% cupoane castigatoare.
Daca s-au tiparit 8 milioane de cupoane din care s-au impartit cumparatorilor doar 5 milioane (ca numai de-atat-au cumparat clientii, ca-i criza si punga-i stransa) iar cele 1 milion de cupoane castigatoare sunt imprastiate printre ultimele 3 milioane din stoc?

Zau asa, inchideti subiectul ca n-are nicio relevanta (maine ma duc la Cora ).

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns A_Iulia spune:

Dar eu n-am zis ca ar fi facut vreo ilegalitate, dimpotriva, mi se par cel putin hilare reclamatiile la OPC pe aceasta tema

ci doar ca n-au fost atenti la un amanunt foarte important, de marketing.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anamona spune:

Citat:
citat din mesajul lui capcaunul
Fraier e cel care cumpara, sa zicem, un televizor, desi n-are nevoie de el, de la Carrefour, doar-doar s-ar alege cu-n cupon castigator.



ei uite in cazul asta trebuie sa intervina protectia consumatorului conform legilor acestei tari.

si sa iti mai dau un caz: daca in mod normal fraierul s-ar fi dus in schimb la concurenta sa cumpere tv-ul , dar pacalit de marea promotie a ales carreforul e de competenta consiliului concurentei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ladyJ spune:

Citat:
citat din mesajul lui anamona

Citat:
citat din mesajul lui capcaunul
Fraier e cel care cumpara, sa zicem, un televizor, desi n-are nevoie de el, de la Carrefour, doar-doar s-ar alege cu-n cupon castigator.



ei uite in cazul asta trebuie sa intervina protectia consumatorului conform legilor acestei tari.

si sa iti mai dau un caz: daca in mod normal fraierul s-ar fi dus in schimb la concurenta sa cumpere tv-ul , dar pacalit de marea promotie a ales carreforul e de competenta consiliului concurentei





Anemona, alegerea apartine clientului, cu sau fara promotii, nu?

Daca un clinet CORA se duce la CAREFOUR sa cumpere ceva, orice, doar fiindca carefour are acele bonuri, e fix problema lui. Nu ii garanteaza nimeni castigul, e ca la loterie, ca tot am dat exemplul asta.

Cum poate OPC ul sa intervina cand clientul nu castiga la o promotie? Sau cum poate OPC ul sa intervina cand clientul a ales magazinul cutare DOAR pentru ca era promotie?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns felicia74 spune:

daca mesajul de pe acel cupon se poate citi usor, nu e un lucru ilegal ci de prost gust Aici este vorba de modul in care suntem tratati.
Topicul nu este de fapt o plangere ca nu primim "de-a moaca" produse, ci ca suntem intoxicati cu minciuni.
Sa nu credeti ca angajatii de la supermarket sunt usa de biserica, sunt destui care ar fi in stare sa ia TOATE lozurile la mana ca sa caute castigurile.
(apropo, a mai fost la cora o promotie tot cu lozuri, iar eu am primit unul deja razuit)
ce mesaj are campania? "fii clientul nostru fidel, nu te duce la alt supermarket, chiar daca e in aceeasi zona, ca uite, noi te rasplatim... A, ups, premiile sunt deja date. Teapa, fraiere!"

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns capcaunul spune:

Citat:
citat din mesajul lui anamona
si sa iti mai dau un caz: daca in mod normal fraierul s-ar fi dus in schimb la concurenta sa cumpere tv-ul , dar pacalit de marea promotie a ales carreforul e de competenta consiliului concurentei

Cata vreme tv-ul nu-i expirat stricat OPC-ul n-are ce sa comenteze.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns capcaunul spune:

Citat:
citat din mesajul lui felicia74
ce mesaj are campania? "fii clientul nostru fidel, nu te duce la alt supermarket, chiar daca e in aceeasi zona, ca uite, noi te rasplatim... A, ups, premiile sunt deja date. Teapa, fraiere!"

Care teapa???
Daca nu-ti pica norocul din cer asta inseamna teapa??? Cel mult ghinion. Ghinionul nu se poate reclama la OPC.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anamona spune:

Citat:
citat din mesajul lui ladyJ
Anemona, alegerea apartine clientului, cu sau fara promotii, nu?

Daca un clinet CORA se duce la CAREFOUR sa cumpere ceva, orice, doar fiindca carefour are acele bonuri, e fix problema lui. Nu ii garanteaza nimeni castigul, e ca la loterie, ca tot am dat exemplul asta.

Cum poate OPC ul sa intervina cand clientul nu castiga la o promotie? Sau cum poate OPC ul sa intervina cand clientul a ales magazinul cutare DOAR pentru ca era promotie?


daca promotia ar fi fost corecta din punct de vedere al mecanismului de executie, nu ar fi fost nicio problema, nu ar fi fost nevoie de vreo interventie

dar cum promotia poate fi fraudata (mecanism prost gandit) atunci da OPC trebuie sa intrevina pentru ca avem un caz de inselaciune.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns felicia74 spune:

nu am zis nimic despre OPC, citeste mai atent altadata. De fapt eu cred ca ai priceput, dar aplici principiul "daca nu-i convingi, abureste-i"

dar pentru tine, ma repet, continutul lozurilor ar trebui sa fie secret. Asta este, de fapt, problema

Mergi la inceput