promotia Carrefour 8 ani
Raspunsuri - Pagina 4
capcaunul spune:
anamana, protectia consumatorului intervine doar daca reclama ti-a adus vreun prejudiciu sau produsul consumat nu corespunde specificatiei.
Asadar in cazul tau,
- care este prejudiciul?
- ce nu corespunde specificatiei?
capcaunul spune:
Adina Iulia, in regulament (care-i acopera legal de orice (pseudo)reclamatie) nu se precizeaza (cum bine remarca Marius) cum sunt distribuite cele 12,5% cupoane castigatoare.
Daca s-au tiparit 8 milioane de cupoane din care s-au impartit cumparatorilor doar 5 milioane (ca numai de-atat-au cumparat clientii, ca-i criza si punga-i stransa) iar cele 1 milion de cupoane castigatoare sunt imprastiate printre ultimele 3 milioane din stoc?
Zau asa, inchideti subiectul ca n-are nicio relevanta (maine ma duc la Cora ).
A_Iulia spune:
Dar eu n-am zis ca ar fi facut vreo ilegalitate, dimpotriva, mi se par cel putin hilare reclamatiile la OPC pe aceasta tema
ci doar ca n-au fost atenti la un amanunt foarte important, de marketing.
anamona spune:
Citat: |
citat din mesajul lui capcaunul Fraier e cel care cumpara, sa zicem, un televizor, desi n-are nevoie de el, de la Carrefour, doar-doar s-ar alege cu-n cupon castigator. |
ei uite in cazul asta trebuie sa intervina protectia consumatorului conform legilor acestei tari.
si sa iti mai dau un caz: daca in mod normal fraierul s-ar fi dus in schimb la concurenta sa cumpere tv-ul , dar pacalit de marea promotie a ales carreforul e de competenta consiliului concurentei
ladyJ spune:
Citat: | ||
citat din mesajul lui anamona
ei uite in cazul asta trebuie sa intervina protectia consumatorului conform legilor acestei tari. si sa iti mai dau un caz: daca in mod normal fraierul s-ar fi dus in schimb la concurenta sa cumpere tv-ul , dar pacalit de marea promotie a ales carreforul e de competenta consiliului concurentei |
Anemona, alegerea apartine clientului, cu sau fara promotii, nu?
Daca un clinet CORA se duce la CAREFOUR sa cumpere ceva, orice, doar fiindca carefour are acele bonuri, e fix problema lui. Nu ii garanteaza nimeni castigul, e ca la loterie, ca tot am dat exemplul asta.
Cum poate OPC ul sa intervina cand clientul nu castiga la o promotie? Sau cum poate OPC ul sa intervina cand clientul a ales magazinul cutare DOAR pentru ca era promotie?
felicia74 spune:
daca mesajul de pe acel cupon se poate citi usor, nu e un lucru ilegal ci de prost gust Aici este vorba de modul in care suntem tratati.
Topicul nu este de fapt o plangere ca nu primim "de-a moaca" produse, ci ca suntem intoxicati cu minciuni.
Sa nu credeti ca angajatii de la supermarket sunt usa de biserica, sunt destui care ar fi in stare sa ia TOATE lozurile la mana ca sa caute castigurile.
(apropo, a mai fost la cora o promotie tot cu lozuri, iar eu am primit unul deja razuit)
ce mesaj are campania? "fii clientul nostru fidel, nu te duce la alt supermarket, chiar daca e in aceeasi zona, ca uite, noi te rasplatim... A, ups, premiile sunt deja date. Teapa, fraiere!"
capcaunul spune:
Citat: |
citat din mesajul lui anamona si sa iti mai dau un caz: daca in mod normal fraierul s-ar fi dus in schimb la concurenta sa cumpere tv-ul , dar pacalit de marea promotie a ales carreforul e de competenta consiliului concurentei |
Cata vreme tv-ul nu-i expirat stricat OPC-ul n-are ce sa comenteze.
capcaunul spune:
Citat: |
citat din mesajul lui felicia74 ce mesaj are campania? "fii clientul nostru fidel, nu te duce la alt supermarket, chiar daca e in aceeasi zona, ca uite, noi te rasplatim... A, ups, premiile sunt deja date. Teapa, fraiere!" |
Care teapa???
Daca nu-ti pica norocul din cer asta inseamna teapa??? Cel mult ghinion. Ghinionul nu se poate reclama la OPC.
anamona spune:
Citat: |
citat din mesajul lui ladyJ Anemona, alegerea apartine clientului, cu sau fara promotii, nu? Daca un clinet CORA se duce la CAREFOUR sa cumpere ceva, orice, doar fiindca carefour are acele bonuri, e fix problema lui. Nu ii garanteaza nimeni castigul, e ca la loterie, ca tot am dat exemplul asta. Cum poate OPC ul sa intervina cand clientul nu castiga la o promotie? Sau cum poate OPC ul sa intervina cand clientul a ales magazinul cutare DOAR pentru ca era promotie? |
daca promotia ar fi fost corecta din punct de vedere al mecanismului de executie, nu ar fi fost nicio problema, nu ar fi fost nevoie de vreo interventie
dar cum promotia poate fi fraudata (mecanism prost gandit) atunci da OPC trebuie sa intrevina pentru ca avem un caz de inselaciune.
felicia74 spune:
nu am zis nimic despre OPC, citeste mai atent altadata. De fapt eu cred ca ai priceput, dar aplici principiul "daca nu-i convingi, abureste-i"
dar pentru tine, ma repet, continutul lozurilor ar trebui sa fie secret. Asta este, de fapt, problema