M-am hotarat.........adoptie(61)

Raspunsuri - Pagina 13

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns simo_75 spune:

multumesc fetelor desi sunt cam dezamagita de cele spuse la DPC...dar e prima zi cu atestatul in mana asa ca o iau calm....

Copilul nu datoreaza parintelui viata, ci cresterea! - Nicolae Iorga

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Deianira spune:

Scuze ca ma bag iar in subiectul vostru, dar am si eu iar nelamuriri.

Eu tocmai am dus ultimele acte, de la psihiatru - pentru o ancheta sociala desfasurata pentru a putea tine legatura cu o fetita de la un orfelinat din Cluj. (Unele dintre voi stiu despre ce este vorba) Cand toate actele vor fi aprobate, voi putea sa sun la DPC Cluj si sa cer lamuriri cu privire la situatia fetitei? Eu nu am cum sa o adopt (sunt studenta, diferenta de 17 ani intre noi etc) dar mi se rupe sufletul la gandul ca sunt atatea familii in Cluj sau in tara care vor sa adopte si ea nu e adoptabila. Are 5 ani (in august ii va implini) si imi doresc din tot sufletul sa creasca intr-o familie, am eu cum sa "imping" DPC-ul sa o declare adoptabila? Sau daca o vede o familie cu atestat sa faca aceasta cerere?
Mi se pare ca lucrurile se misca foarte greu, ea creste... eu sunt singura care o cauta, in rest absolut nimeni , si imi doresc din tot sufletul sa aiba parinti. Daca ma puteti ajuta cu orice fel de informatii ori aici ori pe pm... va rog frumos . Deja sunt disperata, ma gandesc zilnic la asta si nu suport gandul ca nu va creste intr-o familie.

Good things happen to good people.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ioanaalice spune:

deianira, hello! De curiozitate (si doar daca doresti sa raspunzi): de ce este nevoie de ancheta sociala ca sa poti sa vezi un copil la orfelinat?

ioana, mama lui Mihai
http://family.webshots.com/photo/2264295990103287451VZFvvq

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gabi_99 spune: