Facem sau nu vaccin antigripal?

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns natynic spune:

Loryi, eu cred ca am explicat destul de clar de ce vaccinul antigripal te protejeaza numai de o tulpina de virus gripal si nu de toate virozele de iarna. Si sunt medic

Naty
mamica Iuliei Elena-esenta tare in sticluta mica (30.01.2008)
DA-I DOAMNE MINUNII MELE SANATATE, MINTE SI NOROC!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns viviana spune:

La 4 ani fetita a facut gripa pe care am luat-o si eu. A zacut 3 zile cu 39-40. Au trecut de atunci 6 ani. 6 ani in care nici ea nici eu nu am fost nici macar racite.
Nu am facut vaccin niciodata si nici nu o sa facem.
Calea cea mai sigura de a intari imunitatea organismului este alimentatia.

Medicii sunt si ei impartiti in 2 tabere pro-contra.

In Romania nu este epidemie de gripa. Sunt doar virozele sezoniere.

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit
vivi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns avmaria spune:

Lory, ti-ar fi stat mai bine sa te informezi inainte sa-ti bati joc. Eu citisem intr-o revista cat se poate de serioasa despre cresterea copiilor, dar informatia se gaseste si pe net. Si atentie, n-a spus nimeni ca daca te vaccinezi de gripa o sa ai diabet. Invata sa citesti corect.

"Selon la Fédération internationale de diabète toutes les cinq secondes dans le monde, un individu développe un diabète. Ce chiffre alarmant et exponentiel est inquiétant.
.................
Les bébés sont aussi touchés par cette montée en puissance de cette maladie estime l'Inserm. La cause de cette augmentation des cas dès l'enfance serait liée à de multiples facteurs dont l'introduction précoce du lait de vache dans le régime alimentaire des très jeunes enfants et la généralisation des vaccins et des antibiotiques qui limitent la réaction naturelle des mécanismes de défense immune"