Colectia de toamna - iarna 2005 (212)

Raspunsuri - Pagina 16

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Mihaelutat spune:

Lavi 10 bucati din portelanul cel mai fin, 2 pivoti, 3 extractii de nervi cu obturarea de canal aferenta, cam asta e in gura mea pana acum. Din aceste 10 bucati 4 sunt erorile medicale anterioare, deci dinti sanatosi distrusi complet, 2 mi le asum in intregime, caci am stat ca si tine cu ele rupte in doua pana m-a biruit durerea si nu am mai avut ce sa le fac. Slava Domnului ca dentista a reusit sa mi le salveze parial si sa le poata imbraca, le-a facut un fel de reconstructie. Celelalte 4 se datoreaza faptului ca m-am nascut fara un dinte, cred ca un premolar si am o gaura, ma rog care s-a facut gaurica ca mi-au migrat totii dintii de jos stanga spre fata, dar trebuie astupata ca se vede daca rad mai larg. Puteam sa merg pe varianta implant dar atat economica cat si din punct de vedere al procedurii ies mai ieftin sa imi puna o punte pe 2 maseli din spate astfel incat sa reziste si sa nu iasa. cand mi s-a explicat cum imi vor bate cu ciocanul in maxilar sa imi impinga osul si apoi vor face aditie de os si apoi naiba mai stie ce am decis sa pilim in spate. Plus ca doar implantul ma costa vreo 5000 ron, asa ca portelanul sa traiasca. Aceasta este fisa mea stomatologica. Daca mor intr-un incendiu oricare dintre voi ma poate recunoaste dupa dinti, ca imi stiti acum intraga structura dentara.
Noki nu doresc sa comentez replica ta referitoare la dinti si tigari pentru ca tocmai fumez tigara de dupa dentist, nu altceva, este singurul lucru de alinare care mi-a mai ramas.
Mita

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lavi02 spune:

Citat:
citat din mesajul lui anda77

la gradi actuala se simte ca acasa ceea ce e fte bine, dar nu prea face mare lucru. d.p.d.v. academic.

Suna bestial fraza asta.
Are sens dar recunoaste ca suna tare, mai ales in romana.

Expun si eu o parere, de mama de copil in cls I.