Cancer la san - niciodata nu e prea devreme
Raspunsuri - Pagina 29
idoina spune:
Hello fetelor!
Sper ca sunteti cu toate bine!
Lilach,ma bucur ca ai ajuns la sentimente mai bune.ai sa vezi ca totul va fi bine.Care duminica esti programata,MAINE???Iti tin pumnii sa fie in regula si sa scapi de stress.Si ca sa nu te mai gandesti la toate prostiile,pana atunci iti dau tema:citeste 20 bancuri,impreuna cu puii tai.RAZI!
Celorlalte fete,sa ne gasim cu bine pe aici!
idoina
b.nica spune:
Eu ce sa fac:am toate matusile,inclusiv mama(sora lor)cu cancer mamar;ma feresc de lovituri dar nu totdeauna reusesc;am sa-mi fac analizele genetice si probabil ca am sa aleg sa-mi trag niste sani de xxl cu silicoane.
adevarul este ca sunt atat de fatalista incat ma tem ca daca nu am sani raul ar putea sa se exprime in alt loc.
voi ce ziceti?da sunt medic, dar sunt om pe care numai Dumnezeu il poate ajuta.
didi-anda spune:
buna fetelor!
am o mare mare problema <cel putin pt mine asa este> si sper sa ma ajutati cu un sfat. acum 4 zile, cand faceam dus,m-am palpat sanii si-am simtit ceva tare,putin dureros,iar sanii imi erau putin umflati.m-am speriat tare si 2 zile am plans intr-una...am primit o trimitere de la doctorul de familie catre spitalul de oncologie,dar inca nu mi-am facut programare...am 24 de ani si imi este tare tare frica....numai ganduri rele si negre am in cap....
cand am zis ca sun sa-mi fac programare,am citit pe net ca inainte de menstruatie <marti ar trebui sa-mi vina> se poate sa ai simtomele astea. vreau sa zic ca nu simt tot timpul ~ceva~. ce ma sfatuiti sa fac? sa astept sa-mi treaca menstruatia si sa merg dup-aia? mi-i tare frica de doctori...mi-i se face rau numai de la mirosurile de-acolo si de frica...sa nu mai zic cum fac daca vad un ac sau altceva....
imi cer scuze daca m-am lungit prea mult si v-as fi recunoscatoare daca mi-ati da sfaturi,sa ma pot hotari ce sa fac....
multa sanatate tuturor!
uta_ciun spune: