Cedez programare Dr.Iosup
Raspunsuri - Pagina 2
fianna spune:
Salut! Si eu am o programare de cedat, tot la dc. Iosup. e un tip super si mi-a placut mult de el la ultima ecografie dar am prea multe eco programate si ar trebui sa mai renunt la unele. M-a intrebat daca am vreo problema de le fac atat de des :). Cine e interesata, sa-mi dea un mesaj. Programarea e pe 30 aprilie ora 19.30 la CMU Unirea.
AncaSiRoxana spune:
Fetele, vreau si eu sa mai fac o eco la Iosup. Dar maine (pe 25 aprilie) sunt programata la medicul meu la CMU, la Badiu. Si am sa vad daca el imi recomanda acum, la 26 de saptamani, inca o eco - situatie in care fiind arondata la CMU o fac gratis. Daca nu recomanda, o voi face oricum, dar o voi plati, si atunci trebuie sa vad care-s preturile, pt ca am inteles ca la Iosup la cabinet, la Fortis, e mai ieftin decat la CMU, de exemplu.
Anca (mami de Roxana, 26.08.2005 si bebe2 - tot fetita, DPN 01.08.2007)
Roxana_G spune:
Da Anca, la Fortis e ceva mai ieftin. La cea de trim II este 2,5 mil fata de 2,9 la CMU. Si nici la CMU nu prea mai sunt locuri la nimeni, eu am gasit in Arc abia in 15 mai la orice medic.
Mai da un PM sa vad ce faci.
Rox
21+
si Alexandra Maria
(10.02.2004)
ancasilv spune:
Neata burtici! Si eu cedez o programare la Iosup pt 4 mai, la clinica Polisano. Cine o doreste sa-mi dea de veste.
Poze nunta...
" target="_blank">Intilnirea cu Vladut...
anca
+15 
gianina spune:
Roxana, te rog poti sa imi dai si mie un nr. de telefon de la Fortis.
Multumesc!
O zi frumoasa!
Gianina si Simona Andreea(24.07.2003)
ancasilv spune:
Hai ca ti-l dau eu:0724.464.646
Succes!
Poze nunta...
" target="_blank">Intilnirea cu Vladut...
anca
+15 
Laura Ioana spune:
Burtici
cat costa o ecografie la dr Iosup si cu cat timp inainte trebuie sa fac o programare? Multumesc
4+
Poze Laura
alehiam spune:
Laura, la fortis morfologica de trim I este 150 RON si programare cam cu 3 saptamani inainte
Madalina,
20+ cu
Robert
Laura Ioana spune:
Madalina