Inseminare (7)

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Micky2007 spune:

Multumesc pentru prospecte, dar tot nu am inteles pentru ce mi le-a dat.

Micky

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns brunetaeta spune:

danotino , mult succes maine

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danotino spune:

micky, asa e, ai mare dreptate, dar...
o sa incerc sa fiu mai optimista, asa ca tine.
la mine la servicu e mare stres. in perioada asta e multa
agitatie. maine mi-am luat liber, ca sa nu ajun la IA flescaita si transpirata, iar poimaine, va trebui sa fiu fresh la serviciu. sper ca daca totul e ok sa nu ma cheme marti la IA. ar fi o chestie...
ai intrat pe linkurile alea? eu zic ca sunt bune medicamentle alea.
ti-ai facut analiza aia cu coagularea (aptt-eu am facut-o si cica e buna)? poate de-aia ti-a dat sa iei astea, nu stiu.
eu visam sa fac 2 copii. oare mai am timp? sau pot?
sotul meu e foarte optimist...daca nu era el, luna asta nu mai ma programam la IA :)
brunetico, multumesc


danotino

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns catty spune:

Neata fetele mele dragi,
LORELAI, chiar daca cu intarziere iti urez si eu LA MULTI ANI SI 2007 SA ITI ADUCA COPILASUL DORIT!
DONATINO, succes maxim azi la IA. Sa dea DD sa fie bine.
MARRINA si tie succes scumpo. Iti tin pumnii.
MYCHY, lasa mama ca nu patesti nimic daca papi fara sare 2 saptamani.
Nu am putut intra si duminica pt ca sotul a avut treaba multa si nu am avut rand la laptop. Ce sa zic, ma simt mai bine ca prima data, am usoare dureri pe care insa le linistesc cu un No-Spa si sper ca va fi bine. Acum vom vedea ce va fi pe 26 ianuarie.