Pacientele optimiste si gravi ale dr. Tutunaru(20)

Raspunsuri - Pagina 17

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns vali_delide spune:

Bine v-am regasit, fetele mele dragi!
La multi ani, sa aveti parte de tot ce e mai bun si mai frumos in viata si anul acesta sa va aduca la fiecare macar cate un .
Imi pare rau ca am disparut asa, dar azi e prima zi in care ma ridic din pat dupa 4 zile de febra 39, n-am mai avut o asemenea gripa de muuuulti ani. Sunt satula de medicamente, nu pot sa mananc mare lucru, mai mult fructe si lichide.
La T nu am ajuns pt. ca ar fi trebuit sa merg pe 31 si pe 1, asa ca am lasat-o balta, sper sa merg acum, dupa invazie.
Felicitari noilor mamici, sa aveti sarcini usoare si sanatosi. Bun-venit si fetelor noi, sper sa ajungeti ff repede la odisee. Pupici speciali lui Marinar (si burticii), lui Kristind (finuta mea draga, sper sa-ti revii repede, sa nu mai dureze starea asta de rau), Korei (multumesc pt. grija pe care o ai pt. fiecare dintre noi), Iyoanei (as fi preferat sa raman blocata intr-o cabana, la munte si sa fiu sanatoasa...luna asta am pierdut si perioada buna, cine mai are chef de).
Pup toata gasca minunata de tutunici frumoase, sa va dea DD tot ce va doriti.Un an nou minunat, tuturor!

Valentina
http://it.pg.photos.yahoo.com/ph/valentina_zamfir/my_photos

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mihavasoi spune:

Salutere, fetelor si LA MULTI ANI! Am asa emotii ca tot astept sa-mi vina "rusii" si nu-mi mai vin.Azi Z36 (CM:30-34).Ieri am facut un test(ozone) care a iesit negativ.Am dureri de sani si ma doare si burtica cand si cand, apoi ma lasa.Mi-e si frica sa sper ca e ceva ....Poate fi sarcina si testul sa iasa negativ? Mai am putina rabdare cateva zile si o sa mai fac un test...pana atunci

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns kristind spune:

Mihavasoi si eu am facut test in z27 si era negativ, dar depinde de zi. In z43 l-am facut si a iesit pozitiv. Bafta multa!!!