Nazdravani de aug-sept 2003 (69)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Tango spune:

Dragi mamici, am pus gradi in cui si mai asteptam sa se faca fata mai mare si sa mai avem si referinte despre educatoare caci se pare ca nu-i suficient numai despre gradi. mergem la o doamna, de care la prima vedere sunt incantata, care-i gateste si careia ii platim 5 mil. Acum eu i-am spus femeii sa-mi spuna ce asteapta si ea de la noi, ca sa nu apara frustrari ce pot face rau pruncului. Intre timp a si racit fata mea, cu tuse oribila cu expectoratie si mucisorii pana la picioaruse, dar fara febra mare. daca si deseara e la fel am sa incep si antibioticul. Saru'mana de incurajari si sfaturi de salarii bona...Sper sa fiu mai zdravana cu capul si sa fiu capabila sa lucrez ca saptamana trecuta am fost dusa...
Directoarea de la gradi l-a intrebat pe sotul meu daca luam fata din cauza doamnei rele iar al meu ca o floare a raspuns ca nu...adica stiu si ei ca au insecta pe joben......
Dana Ene sa va ajute Dumnezeu sa treceti cu bine peste nastere si sa veniti repejor acasa.
sa aveti toate o saptamana linistita si sa va fie pruncii sanatosi!

victoria si minunea mea Daria

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns irinuca spune:

Dana - Ene- tinem pumnii stransi, stransi si pregatim sampaniile sa o intampinam maine pe Sansana!!!!

Noi rezistam eroic la gradi si ne incapatanam sa ramanem.Radu s-a facut bine intr-o zi datorita unui tratament homeopatic dar a inceput in schimb sa scartaie tare cand plec dimineata si il las acolo.Se linisteste repede dar ma sfasie sa-l aud plangand si eu sa plec...
Azi au mancat dimineata paine cu margarina si cateva urme de gem si ceai..Anka mama, pai ce sa intreb io de bugetul pe mancare???Ei comanda la pranz de la o firma de catering iar dimineata si gustarea (adica 1 napolitana sau o eugenie....)o asigura ei din ce e mai ieftin pe piata....

Azi cica ii invata poezii pt. serbare (fac o serbare pe 2 martie).