Redoutistele fidele La Redoute France(147)

Raspunsuri - Pagina 19

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns anne16 spune:

ce vesti

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Graviduta spune:

Citat:
citat din mesajul lui april16

Gravi, cand ai primit mesajul de la sabine?

Nu de alta da' io taman ce am comandat ieri.Si tare as vrea sa stiu cand e ziua cu pricina.

Cred ca merita macar un reply - cum a sugerat Miki.

In rest, cred ca tre sa ne mobilizam cu toate actiunile de care vorbeam saptamanile trecute.

Aprilwww.flickr.com/photos/mikipreda/page2" target="_blank">

Azi l-am primit. ieri m-am enervat ca-mi tot raspundeau Tanguy si una, Yasmina, ca tehnicienii lor nu pot rezolva problema, asa ca am cautat prima data adresaa de email a lui Julie Areski, dar n-am nimerit-o (nu e jareski@redoute.fr sau, cel putin, nu mai e functionala daca a fost asta), asa ca i-am trimis lui Sabine. Inclusiv forward la toate mesajele trimise catre ei de cand mi s-au blocat cosurile (si nu erau putine).
Ce mi-a raspuns ea in paragraful ala nu are nicio legatura cu faptul ca eu am cosul blocat. E o informatie generala. Eu asta cred. Nu am niciun interes sa va fac sa nu comandati sau sa va sperii ca nu va veti primi comenzile. De altfel, ea nu spune ca vor fi anulate, ci ca e posibil sa fie anulate. Nu o sa-i raspund pt ca este o pierdere de timp inutila,. Sabine nu cred ca are competenta in treaba asta, dupa cum am spus, ei au contract cu AD pe care trebuie sa-l respecte. Asta nu inseamna insa ca nu o sa sesizez inclusiv protectia consumatorului si alte institutii a caror competenta o sa o verific, inclusiv pentru faptul ca mi-au restrictionat accesul la niste produse pe care le puteam comanda pana la deschiderea Ro.

Alina si Mara vrabioara (27 iunie 2007)
"Chiar daca esti pe drumul bun, vei fi calcat daca stai pur si simplu in mijlocul drumului".

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns kokiy spune:

Va vine sa credeti ca am primit raspuns la mesajul trimis la ora15.39 catre lr...la 16.40 am primit raspuns de la Michelle :comanda a fost procesata si trimisa (un produs de 6.26 euro + cadou un prosop),iar pentru diferenta de suma mi-au pus impreuna cu factura bon d'achat...n-a scos nici o vorba despre sistarea livrarilor

Ma duc sa sun la posta ...sigur trebuia sa ajunga la asa volum...


www.petitiononline.com/laredout/petition-sign.html?" target="_blank">Petitie LA REDOUTE
Iulia, mami de Claudia (12.12.01) si Razvan (08.06.07)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns unboticutz spune:

si eu cred ca demersurile catre redoute nu vor avea finalitate. au un contract si si-l vor respecta indiferent de nemultumirile noastre. activitatea din ro va fi evaluata dar cred ca ii intereseaza strict vanzarile nu functionalitatea site-ului (mai ales ca au si reprezentanti de vanzari, cataloage etc). sansa noastra ramane madam kuneva.

sa nu-i uitam!



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lorenza spune:

Citat:
citat din mesajul lui victoria80

Fetelor eu sunt nou inregistrata dar citesc discutiile voastre de mult timp si va inteleg perfect deoarece probabil nu vom mai beneficia de aceleasi discounturi ca cele de pe site-ul din franta, inteleg si faptul ca pe site-ul romanesc exista produse a caror traducere este gresita (desi am vazut ca s-au corectat multe din greseli).... dar sa fim totusi corecte... comenzi se pot da (eu m-am inregistrat fara probleme, am dat o comanda (mica ce e drept) si produsele adaugate in cos nu si-au modificat pretul asa cum ziceti voi), m-au sunat a doua zi pentru confirmare... mi s-a parut ok cum procedeaza.
Acum referitor la taxele de livrare, nu mi se par mari: si la urma urmei prefer o firma de curierat cum e Cargus (care sunt mult mai seriosi ca Fan curierul de exemplu - noi la birou din pacate nu lucram cu ei, desi as vrea) si in plus platesc la livrare adica daca nu onoreaza nu platesc, mingea e la ei... eu chiar cred ca dramatizati aiurea si mi se pare ca va inversunati uneori foarte tare... iar atitudinea asta nu stiu cat ajuta. Acum na! Aruncati cu pietre... probabil voi regreta ...


Spor la cumparaturi!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns luny spune:

Citat:
citat din mesajul lui victoria80

Fetelor eu sunt nou inregistrata dar citesc discutiile voastre de mult timp si va inteleg perfect deoarece probabil nu vom mai beneficia de aceleasi discounturi ca cele de pe site-ul din franta, inteleg si faptul ca pe site-ul romanesc exista produse a caror traducere este gresita (desi am vazut ca s-au corectat multe din greseli).... dar sa fim totusi corecte... comenzi se pot da (eu m-am inregistrat fara probleme, am dat o comanda (mica ce e drept) si produsele adaugate in cos nu si-au modificat pretul asa cum ziceti voi), m-au sunat a doua zi pentru confirmare... mi s-a parut ok cum procedeaza.
Acum referitor la taxele de livrare, nu mi se par mari: si la urma urmei prefer o firma de curierat cum e Cargus (care sunt mult mai seriosi ca Fan curierul de exemplu - noi la birou din pacate nu lucram cu ei, desi as vrea) si in plus platesc la livrare adica daca nu onoreaza nu platesc, mingea e la ei... eu chiar cred ca dramatizati aiurea si mi se pare ca va inversunati uneori foarte tare... iar atitudinea asta nu stiu cat ajuta. Acum na! Aruncati cu pietre... probabil voi regreta ...


tot inainte, Victoria, se pare ca e ok ptr tine, 'succesuri' atunci!...

LUNY, mami de bebe MATEI CRISTIAN - Mufarina Pufarina!(16 martie 2008)


Life is to precious to worry about stupid Shit!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns unboticutz spune:

quote]citat din mesajul lui victoria80

Fetelor eu sunt nou inregistrata dar citesc discutiile voastre de mult timp si va inteleg perfect deoarece probabil nu vom mai beneficia de aceleasi discounturi ca cele de pe site-ul din franta, inteleg si faptul ca pe site-ul romanesc exista produse a caror traducere este gresita (desi am vazut ca s-au corectat multe din greseli).... dar sa fim totusi corecte... comenzi se pot da (eu m-am inregistrat fara probleme, am dat o comanda (mica ce e drept) si produsele adaugate in cos nu si-au modificat pretul asa cum ziceti voi), m-au sunat a doua zi pentru confirmare... mi s-a parut ok cum procedeaza.

[/quote]

ce ti-ai luat?

sa nu-i uitam!



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns croco21 spune:

Buna,
Deci siteul romanesc e functional deja?! Eu credeam ca nu, oare cum procedeaza cu produsele epuizate ? Ca sunt produse care pe site-ul frantuzesc sunt epuizate pentru anumite marimi iar pe cel romanesc poti sa le comanzi.



Andrei
Vacanta 2008

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ralualexandrei spune:

Fetelor orice demers faceti sunt alaturi de voi,chiar daca nu am fost asa activa pe subiect de citit v-am citit mereu si consider o mare MAGARIE ceea ce se intampla,cat despre cei care vezi doamne citesc demult insa nu au scris pana acum,mi se pare al dracului de ciudat ca primul mesaj postat pe DC este la subiectul cu Redoute,ca sa vezi,si cum noi,redutistele suntem "un stol de gaste proaste" parca asa s-a zis,o sa si credem.Mi se face sila dar sila rau si nu e de la piftie.
S-a dus baba cu colacii cand romanii puteau fi fraieriti asa cu una cu doua asa ca posturi de genul celui de mai sus nu ne vor face sa ne scimbam parerea si sa inghitim volens nolens gogorita denumita LR.ro.

Andra ,mamica lui Robert , a Mariei si a lui Eduard Ionutz album no1 album no2 albumul no3

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Hopes spune:

Citat:
citat din mesajul lui victoria80

Fetelor eu sunt nou inregistrata dar citesc discutiile voastre de mult timp si va inteleg perfect deoarece probabil nu vom mai beneficia de aceleasi discounturi ca cele de pe site-ul din franta, inteleg si faptul ca pe site-ul romanesc exista produse a caror traducere este gresita (desi am vazut ca s-au corectat multe din greseli).... dar sa fim totusi corecte... comenzi se pot da (eu m-am inregistrat fara probleme, am dat o comanda (mica ce e drept) si produsele adaugate in cos nu si-au modificat pretul asa cum ziceti voi), m-au sunat a doua zi pentru confirmare... mi s-a parut ok cum procedeaza.
Acum referitor la taxele de livrare, nu mi se par mari: si la urma urmei prefer o firma de curierat cum e Cargus (care sunt mult mai seriosi ca Fan curierul de exemplu - noi la birou din pacate nu lucram cu ei, desi as vrea) si in plus platesc la livrare adica daca nu onoreaza nu platesc, mingea e la ei... eu chiar cred ca dramatizati aiurea si mi se pare ca va inversunati uneori foarte tare... iar atitudinea asta nu stiu cat ajuta. Acum na! Aruncati cu pietre... probabil voi regreta ...



N-o sa arunc cu pietre, dar nici n-o sa tac.
Ai stat si-ai urmarit din umbra cat s-a comandat pe lr.fr, si n-ai scris niciodata nimic, iar acu cand s-a deschis in Ro n-ai mai putut rezista si ne-ai scris. Multumim tare mult, sigur o sa ne calmam in urma mesajului tau.
Daca tie ti se par comparabile preturile cu cele din franta n-ai decat sa imbogatesti LR.ro e problema ta, dar nu incerca sa scoti in evidenta niste avantaje care sunt doar in capul tau si al celor care s-au trezit sa faca bisnita in Romania.

PS. ramai acolo in umbra ca stai bine.



Mergi la inceput