Stelute de ianuarie - februarie 2007 (44)

Raspunsuri - Pagina 17

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Daconst spune:

Eli,marti seara plecam sigur,sigur.Ca am tot amanat si mi-e sa nu ma razgindesc,dupa ce am toata casa numai bagaje.
Mey eu la bucale nush ce sa zic ca sunt speriata de bombe,v-am mai spus ca mie mi-e frica de Bucuresti.Anul asta cred ca nu ajung decit in trecere in drum spre mare,dar la anul cind e bb mai mare si pot sa-mi las barbatii acasa tot trag o fuga.Ca si mie mi s-a pus pata pe niste feti dragi de aici de la noi pe care as vrea sa le cunosc.

Mary,hai draguto c-o sa fie bine.Eu stiu ca la cluj sunt medici tare buni si oameni faini.Poate esti tu intr-o pasa proasta si e normal sa fii.Sanatate multa si sa vii cu vesti bune!

www.flickr.com/photos/9613794@N05/" target="_blank"> Lucas Paul(18.01.07)

Mergi la inceput

Eli,la mine nu se deschide link-ul.Nush de ce.

Uitati un www.suntmamica.ro/Va-puteti-arata-nud-in-fata-copilului_qq_.html" target="_blank">articol interesant.Ca sa vedeti ce ma preocupa pe mine de pe acum.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns eli1977 spune:

il mai pun o data www.culinar.ro/forum/index.php?showtopic=6475" target="_blank">aici

dati la postul Cristinei

pupici

Eli si bb Andrei -27.01.2007
pisoiul meu drag
taina botezului

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alinuk spune:

quote:
Originally posted by Daconst

Eli,la mine nu se deschide link-ul.Nush de ce.

Uitati un www.suntmamica.ro/Va-puteti-arata-nud-in-fata-copilului_qq_.html" target="_blank">articol interesant.Ca sa vedeti ce ma preocupa pe mine de pe acum.

sar'na Danutza - eu chiar imi puneam aceasta problema (dar n-am avut timp sa cercetez)... noi asa prestam baitzele la nudu gol si ne balacim in cada ca broscutzele

Alinuk si bb Teo 10 /01/2007