M--am hotarat.....adoptie(partea a 10-a)

Raspunsuri - Pagina 12

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns liliana csaki spune:

Irina, referintele nu trebuiesc neaparat oferite de catre sefa ta. N-aveti prieteni, vecini cu care sa va intelegeti bine si care sa va poata scrie aceste recomandari?

Pozele noastre
Poze noi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carmens spune:

Am oscilat mult daca sa scriu sau nu. Nu as vrea sa va stric week-end-ul dar sincer nu am cu cine vorbi. Nu cred ca m-ar intelege cineva mai bine ca voi.
Despre ce este vorba : de dimineata stateam de vorba cu cineva drag mie care imi povestea de o ruda care are un baietel de 5 luni si la un moment dat mi-am dat cu parerea ca nu e bine ce face ( nu mai intru in amanunte pentru ca nu sunt relevante)ca ar trebui sa faca altfel. Replica care a urmat a fost ceva de genul " Ce stii tu cum este sa-ti iubesti copilul inca de cand este in tine, de cand incepe sa miste ?" M-a durut mult aceasta replica, cu atat mai mult cu cat venea din partea cuiva la care tin foarte mult.
Deci lectia invatata azi, cam dur e drept, sa nu-mi mai dau cu parerea niciodata apropo de cresterea copiilor, mai ales catre acele persoane care au nascut acei copii, pentru ca nu am cum sa cunosc acele sentimente care se nasc inca din momentul conceperii copilului si cresc ca intensitate pe masura ce trece timpul.
Ce vina avem noi ca nu am putut avea copii in mod traditional? Oare nu suferim noi in adancul sufletului nostru ca nu ne-am purtat copii in pantece, trebuie sa ni se mai aminteasca, sa ni se rasuceasca cutitul in rana ?
Imi pare rau daca v-am strica ziua, dar efectiv nu pot vorbi cu altcineva.

Va urez un sfarsit de saptamana foarte frumos !



carmen
Otilia

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Briantis spune: