FIV cu Dr. Dragos Albu 76

Raspunsuri - Pagina 17

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns crystyne spune:

Da Pety poti folosi doar o singura fiola de solutie la 2 de pulbere.Da stai bine la foliculasi..

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns crystyne spune:

Pety scumpa sa inteleg ca astazi ai avut prima monitorizare cu doamna dr."maciuca"?te-a pus pe tine sa ....inteleg tu..asa am inteles ca procedeaza..cum ti sa parut? injectiile ti le faci singurica?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Arabella34 spune:

Buna,MBK,da,sunt la Polizu,ne cunoastem?....nu-i neaparata nevoie sa nasti prematur,chiar daca ai o sarcina gemelara,grija multa,repaus fizic mult,concediu medical si....am vazut sarcini gemelare ''duse'' pana la 37 sapt.implinite....da,sunt medici ginecologi relativi buni,in schimb serviciul de neonatologie e f bun,fiind maternitate de grad III,are posibilitatea prin aparatura si personal calificat sa ingrijeasca si prematuri de 600 gr care au plecat cu 2400gr din spital...sa inteleg ca ai medic aici?
fetele ''albe''

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MBK spune:

Arabella nu ne cunoastem, in timp ce cautam disperata medic la Polizu- sapt trecuta am sangerat si Aveam contractii- nu ti pot explica cat m am speriat , mai ales ca ii asteptam de mult timp , Atunci mi a Spus o fatA DESpre U ca Lucrezi la Polizu! Stau la pat de atunci si eu sper sa duc sarcina cat mai mult, dar stau cu frica. Eu am facut fiv la Acibadem in #304;stanbul- nu am medic la Polizu. Pana acum am mers la privat, dar ultima patanie m a facut sa realizez ca nu conteaza confortul ,ci binele copiilor-adica la Polizu! Sper sa reusim sa gasim un medic care sa ma primeasca la 24 saptamani! Ms mult

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns pety1981 spune:

Dellya inca nu a venit menstra...astept sa vina astazi,am simptome.Prima monitoriare am avut-o ieri 04.04.2013 si sambata ar tre sa incep cu dipheline jumatate de fiola.