Clubul "babelor" FIV-oase 73

Raspunsuri - Pagina 8

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns gabyv spune:

Pai Velvet, atunci e simplu de ales. Iti faci un calcul, daca un Fiv in Turcia, nu face cumva un Fiv (la PK) + o IA(in Ro). Sau de ce nu, o IA si un Fiv in Ro... eu nu prea cred ca cei din Buc/Cluj/Sibiu nu sunt in stare sa faca un Fiv calumea. Stiu ca PK este f laudat, insa, sunt si alti medici care nu au asa "recunoastere" internationala si tot le reusesc fiv-urile.
Nici nu vreau sa ma gandesc ce o sa faci daca dupa primul Fiv o sa fie negativ, probabil o sa vrei sa treci la donate.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns velvet spune:

gaby,se poate sa ma gandesc si la donate viata e imprevizibila.nici n-am zis ca cei din tara nu sunt in stare.dar eu am decis ca voi face FIV in tara daca va mai fi subprogramul.o sa imi depun dosarul.cu toate ca trebuia depus demult deja.dar am asteptat sa vad daca va mai fi...si tot n-am aflat.si pt ca nu am bani de 2 FIV uri si pt ca nu imi vad viata fara copilul meu,am decis sa astept si sa cern...sa si culeg...nu stiu.om vedea.stiu ca stau prost,dar asa am considerat ca e mai bine.se poate sa gresesc.sau sa fi gresit deja...who knows?...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gabyv spune:

Velvet, eu nu sunt in masura sa iti zic daca ai gresit sau nu, insa... mi se pare ca stai pe loc, trece timpul pe langa tine si nu in favoarea ta...nu mai ai 20 de ani!
Pai daca nu ai bani de doua Fiv-uri, nu ai bani nici de donate.
Sincer iti spun, cu mana pe inima, ca iti pui prea mari sperante intr-un singur FIV, ai grija! Toate statisticile arata primul fiv are o rata de reusita f mica.

Sa nu te superi! Incerc doar sa te fac sa te grabesti! Sa iei o decizie!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns velvet spune:

neata fete