Scandalul carnii de cal

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ladyJ spune:

Citat:
citat din mesajul lui nadaflorilor

Citat:
citat din mesajul lui andacos

Citat:
citat din mesajul lui Marcia03


Al meu sot imi povestea ca unchiul lui, care era fermier, manca din cand in cand si carne de pisica. Si ca e ft buna (seamana cu cea de iepure).




Brrr....n-am auzit de asa ceva pina acum pe continentul asta.

Dana


italia pe ce continent se da?!... sau nici italienii nu sunt amatori de pisica pe varza?!

Nina,mami de,





Italienii mananca carne de pisica?
E randul meu sa fac o fatzaaaa

Pe bune, mai?
Ia ziceti repede cum se zice pisica in italiana ca sa stiu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ladyJ spune:

Citat:
citat din mesajul lui Marcia03

Andacos, fermierii in Elvetia mancau pe vremuri carne de pisica. Stiu, pare ciudat, dar e adevarat. Elvetienii au fost ft saraci acum zeci de ani.


Mai, nici pe romani nu ii dadeau banii afara din casa dar nu am auzit sa fi mancat carne de pisica.
Mi-e si frica sa intreb daca stii ceva de asta....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carmencat spune:

Citat:
citat din mesajul lui caress

Citat:
citat din mesajul lui ellej
[

Genul asta de documentare horror vei gasi si despre pasari, si despre porci. Practic ajungi sa tai totul de pe lista.


Aratati-mi ca existaastfel de documentare si despre pesti,creveti si alte ,,fructe de mare'' si le tai si pe ele de pe lista...pe restul le-am taiat de mult, si nu am niciun regret.Si la astfel de documentare nu am putut sa ma uit niciodata...

...in a world filled with distrust,we must still dare to believe...




pai ti-am trimis eu poza cum coloreaza aia crevetii in china, sa fie frumosi si saritori in ochi!

am citit candva ca unii numa' se uita asa in soare si gata, aia e mancarea pe toata ziua...
ce zici? incercam?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns caress spune:

Citat: