Abdomen Extraplat (59)

Raspunsuri - Pagina 16

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ioachim spune:

Si eu vreau masaj!

Cat ai stat in consultanta, Caro? Mie imi place pana acum, dar e stresant. Orele nu ma deranjeaza asa de tare, dar stresul e mare, asa cum sunt sigura ca iti amintesti. Adica totul trebuie perfect si facut acum.

Acum tu ce faci?

In weekend nu munecsc chiar mult asa ca imi ramane timp pt. boyfriend si prieteni. Dar de asta imi e greu sa fac si sport. Cred ca trebuie sa il implic si pe boyfriend mai mult la sport, ca atunci le combin

Oricum, imi propun de aici inainte macar 1 data sau de 2 ori sa ajung la sala. De mers pe jos, merg ceva - cam 20 minute pe zi. Nu e super, dar nu e nici chiar de neglijat, adica se acumuleaza

Panseluta - cred ca depinde de varsta si de conformatie. Eu la 163 as spune ca greutatea "normala" ar putea fi oriunde intre 45-63, in functie de muschi, varsta, constitutie osoasa, estetic, etc. Dar nu sunt medic, e doar parerea mea.

Eu la 52.5, clar nu sunt grasa, dar imi place mai mult de mine la 50.

Eu sunt insa in general adepta unui ritm de viata relativ sanatos (whoops, in ciuda lipsei mele de sport ), si nu a dietelor. Asa ca eu imi propun sa dau jos astea 2.5 kg cam in 2 luni. Ca sa intelegi ca merg ca melcul.



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carolinah spune:

Ioachim - 3 ani. Apoi am plecat ca m-am maritat cu un coleg, el a ramas, eu am plecat ca eram pe niveluri diferite si nu era voie. Editez sa-ti spun ca daca iti activezi PM iti zic ce fac acum.

Panseluta, eu cred ca daca ai 1.63 si esti fit (sau vei fi dupa P90X) daca ajungi la 58 e bine. Vei avea suficienta masa musculara slaba ca sa arati bine. Depinde si de conformatie insa. Daca cele 58Kg sunt distribuite uniform arata bine. Daca ai insa partea de sus slaba si jos groasa sau invers: burta mare, sani mari si picioare subtiri atunci cred ca nu mai e asa de bine...