BULGARASI DE IAN-FEB 2013 (10)!!!

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns lauraf89 spune:

Progesteron se poate lua pana inainte de nastere daca este risc de avort spontan sau alte minuni..eu cum am avut dureri inca de la inceput..sangerari...etc...nu am intrerup inca tratamentul...si sincer la cat de prapastioasa sunt..nici nu prea vreau:D! Eu sunt de parere ca medicul stie mai bine ce trb fiecarei femei, ii cunoaste istoricul,etc si trb sa avem incredere in el! Aschiutza stai linistita ca nu vei avea probleme..sunt niste bilute super micute, nici nu le simti..nu se compara cu un OB!
App ia cineva supliment de magneziu pt contractii?
la fete si la bulgarasi si o zi minunata

13+

Iti multumesc tie Doamne, Sf Efrem cel Nou, Sf Nectarie si Maicii Domnului pentru aceasta binecuvantare!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mena1906 spune:

Pentru burticile mele insarcinate: http://urbanmomblog.blogspot.ro/2012/07/metode-de-relaxare-pentru-o-burtica.html?spref=fb

UM 06-04-2012; DPN 11-01-2013 15+ cu Eduard Florin

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns crismac spune:

Tweetisor Mie mi-a luat tensiunea la ambele maini ca sa-mi dea riscul ala de preeclamsie. Nu stiu cat de corecte sunt toate aceste rezultate dar ...

Ieri am fost la dr. si mi-a spus ca DT a iesit bine dar ca poate facem si TT . A ramas pe joia viitoare . O sa recoltez si sange sa repet analizele uzuale si sa dozez anticorpii . Bine ca la mine dupa o sarcina cu probleme se pare ca dr. mea vrea sa sufle si in iaurt !
Inca nu am schimbat semnatura dar se pare ca este cu cosulet albastru !Mi-a spus ca este baietel . Sincer nu prea ma vad mama de fetita !
Cat despre nastere voi naste la Spitalul Universitar , acolo unde lucreaza si dr. mea. Este o dr. tinerica( asistent universitar ) dar in care am mai multa incredere decat in orice somitate . Am avut multe experiente triste cu somitatile !