BULGARASI DE IAN-FEB 2013 (10)!!!

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns monica_dicut spune:

Citat:
citat din mesajul lui lauraf89

Progesteron se poate lua pana inainte de nastere daca este risc de avort spontan sau alte minuni..eu cum am avut dureri inca de la inceput..sangerari...etc...nu am intrerup inca tratamentul...si sincer la cat de prapastioasa sunt..nici nu prea vreau:D! Eu sunt de parere ca medicul stie mai bine ce trb fiecarei femei, ii cunoaste istoricul,etc si trb sa avem incredere in el! Aschiutza stai linistita ca nu vei avea probleme..sunt niste bilute super micute, nici nu le simti..nu se compara cu un OB!
App ia cineva supliment de magneziu pt contractii?
la fete si la bulgarasi si o zi minunata


Cred ca m-ai inteles gresit, eu nu am spus sa nu ia, sau sa nu asculte dr-ul, am spus doar ce stiam. cat despre ce scrie pe prospect, si eu imi asum riscul de a-l lua, care oricum este mai mic decat riscul de a pierde sarcina.

Magneziu iau si eu dar sincer nu am stiut ca este contra contractiilor. Eu stiu ca ajuta contra carceilor (care in sarcina apar f des) aduc un aport de minerale necesare si ajuta contra stresului.

Monica de Zgatie si 9+
Povestea noastra
Toate se intampla in viata cu un scop. Nu trebuie sa intrebam "de ce",
trebuie doar sa ridicam capul si sa mergem inainte
Ingerasul Andrei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lauraf89 spune:

Stiu ce ai spus..doar am raspuns la mesaj..srry daca s-a inteles aiurea!
Eu zic sa mergi la medic..ca sa iti ia o lama...sau ma rog..macar sa se uite...sunt atat de multe chestii interzise in sarcina..in special in primul trimestru incat nu stiu daca e bine sa risti..plus ca..nu e sigur ca ai facut aceeasi iritatie ca mine de exemplu...aceste "cadouri" cu care ne procopsim mai tin si de propria flora bacteriana de acolo si de sensibilitate! Sper sa nu se fi inteles iar gresit ce am vrut sa zic..creierul meu gravid mai da si rateuri

14+