Nasterea la Arcadia - Iasi (40)

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Gabrielita81 spune:

nu Iulia nu am facut poate mai vor si alte mamici si ne cuplam...noi plecam la sfarsitul lui iunie..

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Michelle2012 spune:

Citat:
citat din mesajul lui gravidacori

imi pare rau MICHELLE, pt necazurile din familie, dar nu cred ca nerespectarea superstitiilor au dus la ele.sunt de natura medicala ..etc..dar uneori e mai usor sa dam vina pe superstitii.

MAMA PRINTESEI ESTERA ELENA-26MAI 2011


Nimeni din familie nu crede ca respectarea sau nerespectarea superstitiilor a dus la problemele avute si nimeni nu da vina pe ele, sora mea a avut probleme cu mentinerea sarcinilor, a nascut intotdeuna pe la 32 de saptamani, una din cauze fiind RH-ul diferit cu cel al sotului, al ei negativ. O alta cauza ar fi neglijenta asistentelor si/sau dotarea de la terapie intensiva, caci incubatorul avea scapari de oxigen si astfel nepotelul a murit la 2 zile de la nastere,cumul de factori. Povestea e mult prea lunga si veche (se intampla acum 10 ani). Dar, dupa cum spuneam, doar mama considera ca obiectele cumparate cu dedicatie pentru un copil care nu a mai ajuns acasa provoaca si mai multa durere la vederea lui.

Michelle 35 w DPN 3.07.2012

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gravidacori spune:

adevarat MICHELLE, in cazuri dramatice vederea lucrurilor cumparate pt bebe e dureroasa.
sa trecem la lucruri mai frumoase , ca o burtica trebuie sa fie vesela mereu


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oiyoy spune:

buna si de la noi!am avut de recuperat cu cititul.
Noi o tinem intr-un leagan de cutremure.primul de vreo 6grade acum 10zile la 4 dimi. Azi 2 de vreo 5 grade, acum la pranz.si pe parcursul zilelor trecute vreo 450 replici mici.