Mame singure prin alegere personala

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns AB spune:

Sanzi un sot pe care nu l-as iubi...l-as cam uri. nu mi-ar fi indiferent.
In discutia cu conceptia nu intru

Adela in US e adevarat ca nu-i limita la cate persoane primesc sperma donatorilor. In Europa da. Cred ca-n Olanda era ceva gen 20-25.

Donatorii raman anonimi doar daca vor ei in US daca nu au ID release-ul mentiont. Am inteles ca in unele tari nu poti ramane anonim.
Si multi sunt studenti la medicina sau biologie la momentul donarii. In general confsunt din doua categorii: young college students sau young professionals. Problema IQ -ului e deci rezolvata la medie.
Bancile de sperma de acum verifica sanatatea donatorului. Exista un regulament FDA care implica interviu si teste sanguine. Esti in general sfatuita sa tii cutiuta pentru posibile referinte.



Da un donator neanonim ar fi fain. Dar procesele recente si legislatii ca ceea din Pennsylvania care nu protejeaza donatorii de sperma de ideea de a plati intretinerea coilului... fac asta dificila.A doua chestie e varsta. Nu stiu la ce varsta se opresc donatorii. 35 poate .

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns musetto spune:

Citat:
citat din mesajul lui sinzi_ana
Eu as sfatui-o pe prietena lui Ruxi, sa ii ofere unui copil o mama, nu sa ii ia dreptul propriului copil la un tata...


Nu am apucat sa citesc tot ce s-a scris la subiect, dar mi-a placut mult fraza asta!

Si o floare la fel de frumoasa merita si Tzuni , pe care o admir din umbra de mult timp pt alegerea pe care a facut-o.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sinzi_ana spune:

Citat:
citat din mesajul lui Andrada

Citat:
citat din mesajul lui sinzi_ana


Eu, stiu...si pot spune cu mana pe inima: nu as fi dorit sa ma nasc daca din start as fi stiut ca nu voi avea un parinte...(ma refer la lipsa parintelui totala la varste fragede...)