Redoutistele fidele Laredoute.fr (142)

Raspunsuri - Pagina 18

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Brigit spune:

Haideti sa ne mobilizam sa ii scriem pe blog-ul ei cat mai curand, astfel incat sa le poata citi pana pe 5 noiembrie, cand se ia in discutie iar problema.

E un demers semi-oficial, care nu inlocuieste petitia sau reclamatia pe care trebuie sa o trimitem catre cabinetul ei, insa care arata o data in plus cum functioneaza discriminarea si constrangerea geografica.

Aprilwww.flickr.com/photos/mikipreda/page2" target="_blank">

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lorenza spune:

April,

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Brigit spune:

Va rog feedback pe urmatorul mesaj. E textul pe care l-am pus pe pagina forumului european -pieptanat si adaptat.As vrea sa il pun pe blogul dnei Kuneva:

Dear Commisioner,

I want to congratulate you for your efforts in harmonizing the online market in EU and for your recent initiative regarding the wide-rights for shoppers..

Surfing for attractive services throughout Europe, EU online consumers have the frustrating experience that the internet is not as borderless as they thought. Notwithstanding the principally borderless character of the internet, they find that some e-commerce businesses have actually re-introduced territorial barriers through technology.

Strategies range from the plain refusal of access for residents or citizens from other member states to the application of different
prices and conditions.

I want to give an example about the malfunction of the "unitary EU online Market". It also shows how traders sell across the Union in a fragmented way and use the borders to discriminate among EU citizens and to obtain higher profits.

As a resident in Romania I cannot shop online crossborder but in a few stores, most of the stores in EU refusing delivery in Romania. Although they deliver in Congo, Egypt and other non-EU states.

However, I found a store in France which delivers in Romania and I became their customers for more than a year. The surprise comes right now, when I find out incidentally that the store opens a subsidiary in Romania soon and this means that I should order only at the romanian subsidiary, with the domain .ro.

There are several reasons that make me consider this an abuse:

-the romanian subsidiary has higher prices than .fr
-only a few products are sold on the Romanian website, so I cannot buy the items that I would normally choose as .fr customer

I checked and there seems that the shop (laredoute.fr) has indeed this business practice.

Namely, they have subsidiaries in other countries, such as Belgium,UK, Spain, Portugal, Italy...In all these countries the prices are higher than on the french website and the geografical restriction applies: if you live in UK you cannot order on the french website, you are redirected to tour country website.

I consider it an ABUSE.Where should I report it further?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lorenza spune:

Eu n-am completari.Mi se pare bine punctat.Sa asteptam sa vina si fetele de la serviciu sa spuna si ele.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anne16 spune:

mie mi se pare ok

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mihaser spune:

April you rock!
Deseara o sa citesc si eu ce mai scrie pe blog si o sa concep un mesaj...daca vor sa vanda in ro...sa vanda la preturi asemanatoare, nu la pret marit cu 50%...
M-am uitat pe damnatul site aseara...e varza! Eu nu as avea curaj sa-mi pun nr de credit card pe asa o mizerie...pana in 5 sunt convinsa ca tot varza va fi daca asta e stadiul in care sunt acum.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Jasmine spune:

April rulz !!!

Mie textul mi se pare foarte bun si nu cred ca era cazul sa ne ferim sa nominalizam Redoute.Las' sa se stie despre cine e vorba.

M-am uitat la boleroul ala postat de Nushulica si m-am crucit : pe .ro e de 3 ori mai scump si Diaconu ala avea tupeul nemarginit in mailul de ieri sa se intrebe de unde or fi aparut zvonurile rautacioase despre preturi mari,cand el,simpaticul,ne poate asigura ca va vinde exact cu aceleasi preturi ca in Franta?Doamne de sorici gros au unii!!!!

Mai draga Diaconule,cand pui ca porcu' preturi de 3 ori mai mari doar te injura lumea,nu faci nici o branza.Daca n-ai fi chiar atat de lacom ai avea ceva sanse.

14 +

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Redoutistele spune:

...redoutistele!..si imi cer scuze caci am avut o saptamana atat de infioratoare incat n-am mai apucat nici la o cafea sa va invit dimineata.

Am aviz de colet din 19 oct..a venit de 2 zile..dar jur ca nu am avut timp sa merg la posta sa-l ridic..(ca sa va dati seama in ce kko sunt..)

Am lecturat ce mai e pe aici....in weekendul asta va bag si eu un meil "stufos"...

E absolut OK mesajul cu "Dear Commisioner,.."..as mai avea de adaugat cateva chestii..dar lasa-mi placerea sa raspund la msg-ul ta direct pe blog (chestie de impact..)..eu zic sa-i dai drumul asa cum e!

Ah..am lecturat si yahoo-ul ..si e o mica GRESEALA in demers...pe principiul "fapte!!"..nu "vorbe!" (verba volant scripa manent! !!..fetelooor!!!!)

april....toata stima ( te bag in lista mea de mess daca-mi permiti)

revin!

EDIT - sunt zuza!..mama_lui_alex..

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anne16 spune:

Jasmine, astia cu franciza lor au pus pretul intreg cat avea boleroul inainte de reducere oricum era de asteptat.
Nu au spus ei ca asa vor fi preturile? Sau nu am inteles eu bine?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns miki68 spune:

Citat:
citat din mesajul lui april16

Va rog feedback pe urmatorul mesaj. E textul pe care l-am pus pe pagina forumului european -pieptanat si adaptat.As vrea sa il pun pe blogul dnei Kuneva:

Dear Commisioner,

I want to congratulate you for your efforts in harmonizing the online market in EU and for your recent initiative regarding the wide-rights for shoppers..

Surfing for attractive services throughout Europe, EU online consumers have the frustrating experience that the internet is not as borderless as they thought. Notwithstanding the principally borderless character of the internet, they find that some e-commerce businesses have actually re-introduced territorial barriers through technology.

Strategies range from the plain refusal of access for residents or citizens from other member states to the application of different
prices and conditions.

I want to give an example about the malfunction of the "unitary EU online Market". It also shows how traders sell across the Union in a fragmented way and use the borders to discriminate among EU citizens and to obtain higher profits.

As a resident in Romania I cannot shop online crossborder but in a few stores, most of the stores in EU refusing delivery in Romania. Although they deliver in Congo, Egypt* and other non-EU states.

However, I found a store in France* which delivers in Romania and I became their customers for more than a year. The surprise comes right now, when I find out incidentally that the store opens a subsidiary in Romania soon and this means that I should order only at the romanian subsidiary, with the domain .ro.

There are several reasons that make me consider this an abuse:

-the romanian subsidiary has higher prices than .fr
-only a few products are sold on the Romanian website, so I cannot buy the items that I would normally choose as .fr customer

I checked and there seems that the shop (laredoute.fr) has indeed this business practice.

Namely, they have subsidiaries in other countries, such as Belgium,UK, Spain, Portugal, Italy...In all these countries the prices are higher than on the french website and the geografical restriction applies: if you live in UK you cannot order on the french website, you are redirected to tour country website.

I consider it an ABUSE.Where should I report it further?

So,
1- LR.fr nu livreaza in Congo, dar livreaza in Burkina Faso si Somalia - zic ca ar fi bine sa schimbi (Egipt nu e un bun exemplu pt. ca are parte din popor destul de civilizat)
2-celelalte bolduri si asterixuri sunt pt. a corecta cuvintele customer (la sing. ca vorbesti la pers I-a), geographical s.a.m.d.
Si, daca crezi de cuviinta, poti mentiona ca esti porta-vocea unui grup mare de clienti (prietene si cunostinte ale tale).
Ca si continut, este foarte bun mesajul, exprima fix nemultumirile noastre.

cristina d.
www.flickr.com/photos/9558016@N05/?saved=1" target="_blank">Motaneii mei

Mergi la inceput