Dulceturi si papanasi de sept-oct 2007 (103)

Raspunsuri - Pagina 11

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns betty78 spune:

Fetelor sunteti niste dulcele.

Melaniatud si eu mam maritat in 2004 dar in perioada aia nu gaseam nimic sa imi placa asa ca m-am hotarat sa imi fac ceva mai nonconformist

Gabitz78 am zis si a 2-ua oara

Betty78deMario-Alexandru 16 aug 2007
pozele noastre
asa creste bebe Mario

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Roxana_G spune:

Greyeras, eu zic ca esti tanara. Ce inseamna prea?

Danielle, pai sa stii ca nu ii merge bonei cu Alex. Alex critica mereu, o cearta si nu prea o asculta.

Erina, stai asa, de ce la saten porti numai rosu si auriu si nu mai stiu ce ai zis? Eu tocmai am multe chestii pe roz si pe alb, luate recent, care ar da bine cu satenul. Maro-urile mergeau si cu roscatul meu.

Yaia, nu stiu ce sa zic cu eritemul, poate sunt ceva medicamente, dar poate fi doar de la scutec, nu neaparat ceva mancat.

Betty, ti-a zis ca deja poti sa ii dai papa ca a noastra? Asta insemnand ce anume? Parca de pe la 8 luni se mai diversificau felurile.

Celia multumim ca te gandesti mereu la noi.

Andreea11, se mai intampla, si e o placa destul de des intalnita asta cu oboseala, atunci cand nu au chef de ceva. Probabil ca e ceva ce scartaie daca simti asa, dar depinde de voi sa o reparati. Fetele zic sa dai cu tigaia, eu zic sa stati putin de vorba si sa ii spui ce te deranjeaza si ce astepti de la el, si sa vezi si ce anume il face sa afirme ca esti rea. Probabil e un nimic amplificat de alte nimicuri de zi cu zi si lipsa de comunicare. Daaaar discutie, nu cearta, daa?





Rox ,
Alexandra Maria (10.02.2004) si BB Andrei Serban (31.08.2007)

Poze

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gabitz78 spune:

betty - saptamana viitoare vin!


http://s170.photobucket.com/albums/u270/cgaby/eliza/

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Sabina spune: