Cambridge school Bucuresti

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns loryi1974 spune:

Mancarea nu o platim nici noi in zilele in care nu merge,dar foarte greu gasesti gradinita particulara care sa aiba asa multa vacanta si sa accepte sa nu se plateasca acele luni.Din ce platesc educatoarele pe timpul vacantei,ca inteleg ca sunt 2 luni jumate numai in vara?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Gabrielama spune:

Readuc acest subiect in discutie - stie cineva mai mult despre aceasta scoala? Aveti copii/ cunostinte acolo?

Gabi

There is no taste like the taste of being thin!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Briana_I spune:

Poate ca e cam tarziu,dar...
Gabrielama, ce anume te-ar interesa despre aceasta scoala?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Gabrielama spune:

Briana_I,

nu e tarziu, multumesc.

Pai as vrea sa stiu cam tot... cati copii in clasa, cum e atmosfera, cum sunt profesorii, cat stau copii la scoala. La ce varsta e bine sa o dau acolo - la 5 ani (tocmai a implinit cinci ani)? Tu esti multumita?

Si evident, orice alta informatie consideri tu importanta despre aceasta scoala.

Teorectic margareta mea merge la scoala in la anul (la 6 ani si jumatate), deci mai am ceva timp.

Multumesc mult pentru orice informatie.

Gabi

There is no taste like the taste of being thin!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Briana_I spune:

Draga Gabrielama,

incep prin a-ti raspunde la intrebarile pe care le-ai pus tu: in general sunt 15-20 de copii in clase, poate chiar mai putini in unele. Programul copiilor este de la ora 8:30 la 15:00.