Avem nevoie de parerea voastra!

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns A_Iulia spune:

Sunt convinsa ca televizorul de care vorbesti ar avea mare succes. Sunt curioasa cati copii nu stiu ce-i aia telecomanda sau TV, asa cum s-ar intelege din unele postari.

Timpul de expunere la televizor nu cred ca are legatura cu telecomanda, pe care toti copiii o butoneaza oricum - timpul este reglat de parinti, nu de forma telecomenzii.

Si daca in timpul de expunere permis de parinti copiii ar avea la dispozitie telecomanda de care vorbesti, probabil ar fi o solutie fericita pentru multa lume.

Eu as cumpara. Am vazut un procent dat deja de cineva - 20% - subscriu.

Adina + Olivia Q1.04

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Corina75 spune:

quote:
Originally posted by Adina Iulia

Sunt convinsa ca televizorul de care vorbesti ar avea mare succes. Sunt curioasa cati copii nu stiu ce-i aia telecomanda sau TV, asa cum s-ar intelege din unele postari.

Timpul de expunere la televizor nu cred ca are legatura cu telecomanda, pe care toti copiii o butoneaza oricum - timpul este reglat de parinti, nu de forma telecomenzii.

Si daca in timpul de expunere permis de parinti copiii ar avea la dispozitie telecomanda de care vorbesti, probabil ar fi o solutie fericita pentru multa lume.

Eu as cumpara. Am vazut un procent dat deja de cineva - 20% - subscriu.

Adina + Olivia Q1.04



Adina, jos palaria raspunsul tau..nu ca e favorabil, ca oricum nu e o afacere 'pe bune'...dar seriozitatea cu care ai tratat problema...mi-a(i) placut f mult, se vede ca nu ai scris doar ca sa te afli in treaba, ca altii. Si ca tine au mai fost cativa...
Multumesc tuturor!

Corina si Andrei (24.11.2004)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danitin spune: