Mamici de iulie-august 2007 (67)

Raspunsuri - Pagina 9

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Ashera spune:

Tocmai m-a sunat sotul ca la el la lucru sunt cateva cazuri de varicela. Si vrea sa stie daca il mai primesc acasa . Am sunat-o repede pe mama si mi-a zis ca am avut toate bolile copilariei, inclusiv varicela. Credeti ca mai e vreun pericol ptr bb? Sa imi primesc sotul acasa sau sa il las sa doarma vreo doua nopti in masina ?

32+

Christian

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns brazuca25 spune:

Ashera nu sunt eu medic dar nu mi se pare vreun pericol.

Denisa Maria
Mai sunt 5 saptamani!!!

poze cu noi + poze cununie
hainute bebe Denisa Maria

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mioara2004 spune:

Buna fetelor!
Felicitari pentru Anto si micuta Sonia!!
Eu azi am lipsit, ca am fost la cuafor, m-am vopsit, tuns...sa stau linistita...
Parca ma simt tot mai bine, nici nu m-am simtit obosita; in schimb ma supara caldura asta, pentru ca o zi am mancat si eu inghetata sa ma racoresc si parca ma doare gatul! Asa ca beau doar apa calda - la tempeartura camerei si nu prea am voie sa stau in curent, ca ma cunosc si imediat incep sa stranut...etc. Asta mi-ar mai lipsi!
Fetelor si eu o sa va anunt printr-un SMS, ca sotul nu e fan internet, asa ca nu-i mai dau o sarcina in plus. Are deja o lista 'de facut' cat timp sunt eu la spital.
Mi-am notat niste numere de mobil de pe email comun.


Mioara 38+ Doru Andrei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ilenutza spune:

Fetili, detaliez mai tarziu cu concediul parental, ca acu' fac piureul!

Da' sa stiti ca e platit!!!

Ile 35 si Victor ( 22 dec 2005)
AMR 05 sapt.
www.onetruemedia.com/shared?p=298317a6ed3728312027b9&skin_id=0&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">Paste 2007

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ashera spune:

Brazuca, asa ma gandeam si eu . Atunci il primesc pe tati acasa daca vine cu o inghetata .

32+

Christian

Mergi la inceput