recomandati-mi un psihoterapeut bun, va rog

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Jocelyn spune:

quote:
Originally posted by giulia71

Fuguta , fuguta la psihiatru. Sunt medicamente atat de multe si diversiicate incat ti-l transforma intr-o "matza".
Mai bine traiesti cu o "matza" decat cu o fiara!


Sa auzim de bine ;)



tu vorbesti serios?
mai precis n-ar fi rau sa-l sedeze... si uite-asa a scapat de problema. o leguma nu-ti face nici un rau.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sanziana72 spune:

quote:
Originally posted by alia_ro

Nu cred ca ai vazut un om transformandu-se la nervi in fiara, sa dea pana si cu picioarele, sa te tarasca de par prin casa si sa te stranga de gat.

Ba da, am vazut. Si din pacate numarul celor care au vazut asa ceva este mult mai mare decat credeam. Nu esti singura. Exista oamenii care stiu despre ce vorbesti si care te pot ajuta.

quote:
Originally posted by alia_ro
Te intreb: ce il retine langa mine? faptul ca are 30 de ani si nu mai gaseste proasta care sa il suporte?

Exact. E destul de greu sa gasesti o victima care sa accepte sa fie victima, iar lui genul acesta de relatie ii convine. Il mai retine puterea pe care o are asupra ta. Se simte puternic. Te poate controla prin frica pe care ti-o inspira, iar acest sentiment il hraneste. Probabil ca e singura situatie asupra careia detine controlul (sau asa crede), cea de acasa, si in felul aceasta isi refuleaza tensiunile create de lipsa lui de control in celelalte aspecte ale vietii. Lipsa de control in sensul ca nu poate stapani situatiile respective si ca urmare se simte victima si devine calau cand are ocazia.
Mai e si orgoliu. Cum sa recunoasca in fata celorlalti ca relatia lui e un esec, ca nu a reusit sa te dreseze ? Sa dai tu divort va fi o palma foarte greu de suportat de el, o mare umilinta si inteleg ca se raporteaza destul de mult la « prietenii » si imaginea pe care o transmite.

quote:
Originally posted by alia_ro