Triplu test

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Tinna S. spune:

Fetelor am facut si eu TT in sapt 16, la IDS in Constanta. L-am facut si mi-a iesit ok, dar eu nu am deloc incredere in analiza asta. Este o analiza statistica, iti da numai o probabilitate ca bebele sa aibe sau nu una din bolile alea, deci nimic nu e sigur. Poate sa iti iasa bine si in realitate bebele sa fie bolnav, sau invers, poate sa iti iasa prost analiza si bebele sa fie de fapt ok. In cazul asta este de fapt numai un stres cu care traieste graviduta in continuare, si pana la urma se ajunge la amniocenteza, care este totusi o procedura invaziva...
Eu zic ca daca sunteti asa de speriate de TT-ul asta, mai bine nu-l faceti (eu asa simt, ca am dat banii degeaba pe el). Cred ca echografiile facute de un medic bun sunt mult mai relevante.

Tina 28+ cu si mami de Andrei (6 ani si 10 luni)

Bb2 e tot baietel!
Povestea nasterii lui Andrei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Didi81 spune:

Mie ginecologul mi-a spus ca acest test se poate face DOAR in saptamana a 13-a, pentru a fi relevant. Mi se pare ciudat, peste tot am citit ca se face mai tarziu. E posibil sa fie vorba despre 2 variante ale testului: una care se face in trimestrul 1, una care se face in trim 2.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns irinel2005 spune:

quote:
Originally posted by Tinna S.

Fetelor am facut si eu TT in sapt 16, la IDS in Constanta. L-am facut si mi-a iesit ok, dar eu nu am deloc incredere in analiza asta. Este o analiza statistica, iti da numai o probabilitate ca bebele sa aibe sau nu una din bolile alea, deci nimic nu e sigur. Poate sa iti iasa bine si in realitate bebele sa fie bolnav, sau invers, poate sa iti iasa prost analiza si bebele sa fie de fapt ok. In cazul asta este de fapt numai un stres cu care traieste graviduta in continuare, si pana la urma se ajunge la amniocenteza, care este totusi o procedura invaziva...