CIC - stand by pentru creier?!

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns OanaRusu spune:

IlincaS, sunt mamica de 39 de ani, si sunt si eu super-activa desi dupa parerea ta sunt deja ruginita si sunt programator, o meserie in care 6 luni de lipsa se simt puternic, motiv pt care la cel mare m-am intors la muca mai devreme, avea doar 7 luni. La cea mica, n-am mai vrut - si nu pentru ca "expirasem" intre timp cum crezi tu pt mamicile peste 30 de ani() ci pentru ca nu se compara nimic cu primii ani ai copilului tau. Cand creste, devine independent, merge la camin, la scoala, perioada asta frumoasa in care fiecare zi e o noua descoperire nu se mai intoarce niciodata.
Ma doare mult ce am pierdut cu baiatul cel mare, dar nu pot sa ma intorc in timp sa fac altfel.

Insa fiecare isi creste copilul cum simte ca e cel mai bine
Motivul pentru care am intervenit e acea precizare "peste 30 de ani" de parca dupa varsta asta devenim toate babutze inutile....

Exista viata si dupa 30 de ani
(una foarte frumoasa, sincer dc e sa ma intorc in timp nu m-as intoarce inainte de 29 de ani nici picata cu ceara, da' asta sunt eu )

Oana, mami de Ana Maria (intr-o zi de 13... 13 iunie 2008) si Paul-Victor (ziua cea mai lunga: 21 iunie 2006)
Priveste partea buna a lucrurilor

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gabitzam spune:

Eu sunt o "tinara" mamica de 42 de ani, puiul mic are 1 an si 4 luni, m-am intors deja de aproape trei luni la servici. Si la primul m-am intors la servici tot la 1 an si 2 luni. Motivele nu au fost financiare, eu sunt un caz fericit sa zic din punctul asta de vedere, luam chiar mai multi bani stand in CIC decat iau inapoi la servici.
Dar si eu sunt programator, cum zice si Oana in postarea de mai sus. O lipsa de 2 ani in meseria asta inseamna aproape sa te lasi de meserie de fapt, parerea mea. Chiar si dupa 1 an si ceva readaptarea a fost greutza, a trebuit sa reinvat multe chestii.