CIC - stand by pentru creier?!

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns makydenis spune:

Citat:
citat din mesajul lui Deanny

Citat:
citat din mesajul lui makydenis
Eu, cu 2 copii, abia mai am timp sa respir, daramite sa ma tampesc




Deanny



si tie!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cameliam spune:

Cam asa zice lumea care n-are copii, "nu sta doi ani acasa ca te tampesti"! Asa ziceam si eu cand eram deja cu burta mare, ca in 6 luni ma intorc la serviciu ca altfel ma tampesc acasa. Nici in prenatal n-am stat deloc, pe acelasi principiu (aici bine am facut ca de stateam acasa cred ca in afara de mancat=ingrasat si meditat=luat razna nu stiu ce altceva mai puteam face).

Intre timp m-am razgandit referitor la CIC, am de gand sa stau 2 ani, sa-i savurez alaturi de fetita mea, daaaar... ca sa nu ma "tampesc" totusi m-am inscris la un doctorat. O zi pe saptamana sunt studenta, si alea cateva ore la scoala au grija de neuronul meu sa nu amorteasca.

Eu zic ca merita stat 2 ani cu copilul, dar sa incerci sa faci si altceva pe langa (scoala, afacere, chiar si lucrat de acasa 2-3 ore pe zi pt job daca exista posibilitatea).

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aditapop spune:

asa e Camelia, trebuie gasita si o alta preocupare ca sa "evadezi" un timp, sa iti reinacarci bateriile, chiar daca o fi prin munca...tot ce conteaza e sa nu pici in depresie...sa speram ca o sa raman cu aceiasi stare de spirit ca acum cand ma simt ok, chiar ma distrez cu nazdravanul
Multumesc de sugestii, ma gandesc si la o afacere, ceva on-line...

Concurs KLORANE, votati
http://www.desprecopii.com/POZECONCURS/folderview.asp?bid=3&folder=Cat+de+fericit+e+copilul+tau+KLORANE ad1 si ad2

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ariel_7000 spune: